Japonijos rinkoje „Toyota“ prarado daugiau kaip 16 proc. rinkos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bet pasauliniu mastu prekyba sumažėjo mažiau negu trimis procentais.
Antroje vietoje liko „Volkswagen“ grupė su daugiau kaip dešimt automobilių markių. Tačiau vokiečiai atsiliko daugiau kaip milijonu automobilių, nesugebėję parduoti net dviejų su puse milijono. Priežastis – bėdos Kinijos rinkoje. Vien čia koncernas prarado trečdalį pirkėjų.
Panašu, kad tendencija, kai „Toyota“ bėga nuo „Volkswagen“ pagal pardavimus tęsiasi. Praeitais metais Japonijos koncernas pardavė 10,5 milijono naujų automobilių, kai tuo metu vokiečiai atsiliko daugiau kaip 2 milijonais.
Trečioje vietoje pasaulyje išlieka „General Motors“ – parduoti kiek daugiau nei 6 milijonai naujų automobilių. Žemiau – ketvirtoje vietoje esantis „Stellantis“, penktas – „Honda“.
Šiuos legendinius modelius pakeis iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai. Pirmuoju naujos kartos modeliu tapo praėjusių metų gale rinkoje debiutavęs „AMG GT 63 S E Performance“ modelis. Jame V8 variklis su dviem turbinomis veikia kartu su elektros varikliu – bendra galia siekia net 843 AG.
Tokią pačią jėgainę gaus ir S klasės AMG. Na o mažesniojo C klasės AMG versija nuo aštuonių pereis prie keturių cilindrų. Jame bus montuojamas dviejų litrų turbininis variklis kuris generuos 470 AG. Jam padės elektros variklis, kurio galia 204 AG. Dėl to bendra galia siekia net 670 AG.
Tokio automobilio debiuto laukiama per kelis artimiausius mėnesius.