„Ferrari“ praranda pasitikėjimą – viską keičia nežinia dėl ateities

Nepaisant to, kad „Ferrari“ pernai pasiekė rekordinę apyvartą ir rekordinį pelną, įmonė praranda investuotojų pasitikėjimą – nuo metų pradžios „Ferrari“ akcijos biržoje sumažėjo kone trečdaliu ir toliau pinga. Pagrindinė priežastis – miglota „Ferrari“ ateities perspektyva, nes įmonė neturi aiškaus plano gresiančiai visuotinei elektrifikacijai. Tačiau artimiausiu metu įmonė vadovybė ketina paskelbti savo vystymo planus.

Nepaisant to, kad „Ferrari“ pernai pasiekė rekordinę apyvartą ir rekordinį pelną, įmonė praranda investuotojų pasitikėjimą.<br>www.unsplash.com nuotr.
Nepaisant to, kad „Ferrari“ pernai pasiekė rekordinę apyvartą ir rekordinį pelną, įmonė praranda investuotojų pasitikėjimą.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 22, 2022, 11:56 AM, atnaujinta Jun 22, 2022, 12:10 PM

Prieš septynerius metus „Ferrari“ atsiskyrė nuo „Fiat Chrysler“ koncerno ir tapo nepriklausoma įmone. Nuo to laiko jos finansiniai rezultatai augo kiekvienais metais, įskaitant ir pandeminius.

Pernai „Ferrari“ pirmą kartą istorijoje peržengė keturių milijardų eurų apyvartą, pelnas siekė beveik 900 milijonų eurų. Pasiektas ir naujas parduotų automobilių rekordas – pirkėjai įsigijo daugiau kaip 11 tūkst. naujų itališkų superautomobilių.

Tačiau investuotojų pasitikėjimas buvo pakirstas dėl to, kad iki šiol „Ferrari“ vis dar neturi aiškaus plano bent dešimčiai metų į priekį. Aišku tik, kad pirmasis elektromobilis prekyboje pasirodys 2025 metais. Turint omenyje tai, kad Europos Sąjunga ketina nuo 2035 metų uždrausti gaminti automobilius su vidaus degimo varikliais, įmonės laukia didžiulis iššūkis – per dešimt metų visą modelių gamą pakeisti varomais elektra.

Kaip rašo „Autonews“, naujasis „Ferrari“ bosas Benedetto Vinja greitu metu turi pristatyti visuomenei veiklos planą ateičiai. „Ferrari“ jau nusipirko žemę netoli dabar veikiančios gamyklos Maranello mieste. Ten turėtų prasidėti naujos gamyklos statybos. Neoficialiai kalbama, kad naujoje gamykloje greičiausiai bus gaminami elektra varomi modeliai. Be to, jame bus įkurtas ir baterijų kūrimo ir tobulinimo centras.

Tačiau tai dar tik pradžia kelio – visi pagrindiniai „Ferrari“ konkurentai nuėjo jau gerokai toliau – dauguma savo gamose turi elektra varomų modelių ir turės kur kas daugiau patirties jų kūrime.

Tuo tarpu artimiausia „Ferrari“ ateitis – pirmas istorijoje „Ferrari“ padidinto pravažumo automobilis „Purosange“, kurio viduje bus montuojamas milžiniškas dvylikos cilindrų benzininis variklis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.