Anot jos, pagrindinės nuosmukio priežastys – dėl mikroschemų, laidų pynių ir kai kurių kitų detalių stygiaus sumažėjusi daugumos automobilių modelių gamyba, smarkiai apribotos galimybės patenkinti buvusią didelę reeksporto paklausą bei aukšta palyginamoji bazė.
Greitojo reeksporto mastai liepą buvo itin maži: vos 28 įregistruoti nauji automobiliai (iš jų – 8 „Mercedes-Benz“ ir 5 „Porsche“) buvo išregistruoti iki mėnesio pabaigos, o dar septyni bus išregistruoti artimiausiu metu.
Liepą asmeninių automobilių registravimas sumažėjo 34,2 proc. iki 2,1 tūkst., o lengvųjų komercinių apimtis smuko 30,1 proc. iki 158.
Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje po ilgo laiko pirmavo „Volkswagen“ markė (507 vnt.), antroje vietoje liko „Toyota“ (447), o trečiąją vietą užėmė „Škoda“ (147).
Daugiausiai prestižinių automobilių pardavė BMW (87 vnt.).
Liepą tarp asmeninės paskirties (M1) modelių pirmavo „Toyota RAV4“ (150 vnt.), „Volkswagen Tiguan“ (147) ir „Volkswagen T-Roc“ (100). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) populiariausi buvo „Renault Master“ (22 vnt.), „Toyota Proace“ ir „Iveco Daily“ (po 18).
Praėjusį mėnesį įregistruota 160 tikrųjų elektromobilių – tai 116,2 proc. daugiau nei prieš metus. Populiariausias modelis – „Peugeot e-2008“ (35 vnt.).
Nuo šių metų pradžios Lietuvoje iš viso įregistruota 18,1 tūkst. naujų lengvųjų automobilių – 25,2 proc. mažiau, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.