Atvykusi į „Karklės“ festivalį buvo priblokšta: nors turėjo bilietą automobilio statymui, apsauginis neįleido ir pareiškė – reikėjo būti anksčiau

Ilgąjį savaitgalį Klaipėdos rajoną drebina „Karklės“ muzikos festivalis, į kurį nepasibodėjo atvykti linksmybių ištroškę lietuvaičiai ir miesto svečiai. Dalia festivalių dalyvių čia atvyko su savo automobiliais. Tačiau festivalio potyriai vienai vairuotojai apkarto – sumokėjo už automobilio statymo vietą, kad šeštadienį galėtų atvykti į vakare vykstantį koncertą, tačiau apsauginiai jos neįleido, teko aiškintis situaciją.

„Karklės“ festivalio akimirkos.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Karklės“ festivalio akimirkos.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Pareigūnai prižiūri tvarką „Karklės“ festivalyje.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Pareigūnai prižiūri tvarką „Karklės“ festivalyje.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Karklės“ festivalio akimirkos.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Karklės“ festivalio akimirkos.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Karklės“ festivalio akimirkos.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Karklės“ festivalio akimirkos.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Aug 14, 2022, 2:37 PM, atnaujinta Sep 21, 2022, 10:11 PM

Su portalu lrytas.lt susisiekusi skaitytoja Milda (vardas pakeistas, tapatybė žinoma) pasakojo, kad noras į festivalį atvykti su automobiliu sukėlė nemažai nepatogumų.

„Kadangi gyvenu netoliese, miegoti palapinėje nesiruošiau. Norėjau pamatyti tik šeštadienio vakaro atlikėjų koncertus. Nusipirkau ir parkavimo bilietą, nes atvažiavau savu automobiliu. Tarp kitko, bilietas kainavo 12,5 euro. Apakau išvydus tokią kainą...“ – dėstė ji.

Mergina bilietą vis tiek įsigijo ir patraukė Karklės link. Čia atvažiavo šiek tiek po 22 val. Įvažiavo į pirmąją automobilių stovėjimo aikštelę „Žiūrovų parkingas“, kurioje ir turėjo galiojantį bilietą, bet apsauginis įvažiuoti leidimo nedavė.

Mildai pasiteiravus, kodėl jai neleis įvažiuoti, apsauginis atkirto, kad per vėlai atvažiavo – bilietus skenuojantys darbuotojai dirba nuo 8 val. ryto iki 20 val. vakaro. Apsauginis merginai pasiūlė suktis namo ir grįžti sekmadienį ryte.

Ji su automobiliu apsisuko ir pradėjo ieškoti kitos stovėjimo vietos automobiliui. Šį kartą sustojo prie kito įvažiavimo, tačiau apsauginis paragino ir čia apsigręžti atgal, nes čia vietos – tik su VIP bilietais.

„Apsauginis piktai liepė išvažiuoti ir aiškino, kad nesu pirmasis žmogus, kuris susiduria su ta pačia problema. Aiškino, kad organizatoriai pardavė daugiau bilietų į festivalį, nei apskritai gali tų žmonių čia įleisti ir rasti jiems vietos. Bet pats irgi nieko sakė negalintis padėti ir tik piktai liepė kuo greičiau iš tos teritorijos išvažiuoti“, – sakė ji. Apsauginis taip pat patarė kreiptis į organizatorius, tačiau konkrečių kontaktų nedavė.

Mergina pavažiavo kiek toliau ir pradėjo klausti kitų dirbančių darbuotojų, kur galėtų pasistatyti automobilį. Neilgai trukus jai nurodė važiuoti į kitą, mažesnę automobilių stovėjimo aikštelę. Po bemaž pusvalandžio paieškų, Milda rado laisvą vietą automobiliui.

„Atvažiuoji su gera nuotaika į festivalį, o pasitinka darbuotojai šitaip. Tikrai ne išskėstomis rankomis. Ir už tokią didelę parkavimo kainą tikrai ne taip viskas turėtų atrodyti“, – komentavo ji. Jos teigimu, galėjo pasielgti kaip dalis kitų festivalio dalyvių – automobilį palikti kur nors šalikelėje.

Portalui lrytas.lt sekmadienį susisiekė su organizatoriais, „Karklės“ festivalio organizatorius Darius Kalinauskas sutiko situaciją pakomentuoti plačiau.

„Apmaudu, kad patirtis, kurią gavo festivalio lankytoja, turi negatyvų atspalvį. Siekiame, kad kiekvienas iš apsilankiusiųjų būtų sutiktas kaip geras festivalio draugas ir išsineštų tik teigiamas emocijas.

Vakar, atvykus dideliam srautui lankytojų ir festivalio parkingų zonoms užsipildžius, vairuotojai buvo nukreipiami į kitas parkavimo zonas, tad galima situacija, jog atvykus vėliau lankytojai buvo pasiūlyta kita zona“, – aiškino D.Kalinauskas.

Kalbėdamas apie konkrečią Mildos situaciją, festivalio organizatorius paragino pakviesti renginio lankytoją susisiekti su „Karklės“ festivalio organizatoriais, kurie „neabejotinai įsigilins į konkrečią situaciją detaliau, išsiaiškinę ją, galės imtis adekvačių veiksmų, kurie atlygintų galimai patirtą žalą“.

„Svarbiausia – lankytojo patirtis, tad kreipkitės nedvejodami tiek raštu, tiek į festivalio kasoje dirbančius žmones, kad galėtume laiku suteikti reikiamą pagalbą ir išvengti galimų nesusipratimų“, – akcentavo jis.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.