M. Skuodis: LTG galės pritraukti daugiau finansavimo, atnaujinti traukinių parką

Susisiekimo ministras teigia, kad ministerijos ir „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ pasirašyta 10 metų trukmės keleivių vežimo sutartis atveria galimybes įmonei pritraukti daugiau finansavimo, atnaujinti visą traukinių parką ir padidinti keleivių srautą.

Ministerijos ir „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ pasirašė 10 metų trukmės keleivių vežimo sutartį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Ministerijos ir „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ pasirašė 10 metų trukmės keleivių vežimo sutartį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Erika Alonderytė-Kazlauskė

Jan 5, 2023, 1:15 PM

„Tai yra istorinis momentas ir „Lietuvos geležinkeliams“, ir valstybei, nes pirmą kartą pasirašėme dešimties metų trukmės susitarimą su „Lietuvos geležinkeliais“ dėl keleivių vežimo“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė Marius Skuodis.

„Ilgalaikė sutartis „Lietuvos geležinkeliams“ sukuria visas sąlygas eiti į finansų rinkas, pritraukti finansavimą, kad jie galėtų atnaujinti visą geležinkelių parką į moderniausią, komfortiškiausią, pritaikytą žmonėms su individualiais poreikiais“, – sakė M. Skuodis.

M. Skuodžio teigimu, siekiama, kad iki 2030 metų traukiniais keliaujančiųjų skaičius augtų beveik dukart iki 10 mln.

„Sutartyje nustatome bendrą tikslą – norime pasiekti, kas valstybei susiekimo stuburas būtų geležinkeliai, kad taptume normalia Vakarų šalimi, nes ten dominuoja keleivių vežimo srityje būtent geležinkeliai“, – pridūrė jis.

Anot jo, sutartyje nurodoma, kokios paslaugos turėtų būti teikiamos ir kaip jos bus kontroliuojamos.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Egidijus Lazauskas teigė, kad ši sutartis yra geriausia praktika Europos Sąjungoje, o bendrovei norint integruotis į europinę sistemą, reikia taikyti Bendrijos taisykles, be to, leis geriau planuoti būsimas investicijas.

„Turime ilgametę sutartį ir geležinkelių verslas nėra trumpalaikis, traukinai brangiai kainuoja, jie atsipirkinėja 30–40 metų, sudėtinga turint tik vienerių metų perspektyvą tuos įsigijimus padaryti ir tą parką tinkamai eksploatuoti. Sutartis leis aiškiai matyti žingsnius, kuriuos turime padaryti, visuomenę, klientus, pagal atskirus kriterijus optimizuoti maršrutus, didinti skaičių, kai bus daugiau traukinių, tai leidžia padaryti dar vieną žingsnį transporto sistemos integralumo link“, – spaudos konferencijoje sakė E. Lazauskas.

Anot jo, taip pat siekiama intermodalumo, kad žmogus, nusprendęs važiuoti tolimesnį atstumą, nesudėtingai galėtų suderinti ir skirtingas transporto priemones.

„Matome judėjimą ir vieno bilieto link, turime su Vilniumi pasirašę, turėsime šiemet ir su kitais didžiaisiais miestais susitarimus, kur nusipirkus vieną bilietą galima keliauti ne tik iki stoties, bet ir konkrečios vietos mieste“, – sakė E. Lazauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.