Kaunietė pateko į labai keistą incidentą: nori įspėti ir kitus vairuotojus

Pirmadienį, balandžio 3 d., į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi skaitytoja, papasakojusi savo istoriją apie išrašytą baudos kvitą dėl neva neapmokėto automobilio stovėjimo. „Parkavimas Kaune“ direktorius teigia, kad kontrolės tikrinimo metu sistemoje duomenų apie rinkliavos sumokėjimą nesimatė.

Kaunietė rinkliavą sumokėjo, bet gavo baudą.<br>D.Umbraso nuotr.
Kaunietė rinkliavą sumokėjo, bet gavo baudą.<br>D.Umbraso nuotr.
Kaunietė rinkliavą sumokėjo, bet gavo baudą.<br>„Kas vyksta Kaune“ nuotr.
Kaunietė rinkliavą sumokėjo, bet gavo baudą.<br>„Kas vyksta Kaune“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Ligita Čeponytė

Apr 20, 2023, 1:04 PM

Naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytoja teigia pirmadienį radusi išrašytą baudos kvitą po 9 min., kai už automobilio stovėjimą susimokėjo. Susisiekusi el. paštu su „Parkavimas Kaune“ ir pateikusi mokėjimo kvitą, gavo atsaką, jog baudos kvitas anuliuotas.

„Šiandien įvyko labai keistas incidentas. Atvykau į Vasario 16-osios gatvę, nuėjau susimokėti už stovėjimą. Susimokėjusi čekį įsidėjau į kišenę, nes tolokai stovėjo mašina ir nuėjau tvarkytis reikalų.

Grįžusi radau išrašytą baudą, kuri labai nustebino, nes laiko buvo dar gerokai likę, o baudą gavau 9 min. nuo sumokėjimo“, – pasakojo kaunietė.

Moteris bandė skambinti nurodytu telefono numeriu, tačiau buvo atsakyta, kad paskutinis pardavimo mokestis buvo kovo 31 d. – naujausio apmokėjimo sistemoje nesurado.

„Pasakius antrą ar trečią kartą valstybinius nr. ir laiką nieko nerado, bet pasakiau, kad turiu čekį. Tada paklausė, ar mokėta grynais, ar kortele“, – pasakojo vairuotoja, nusistebėjusi situacijos aiškinimosi keblumais.

Kadangi mokėjimas buvo atliktas grynaisiais, moters buvo paprašyta atsiųsti čekio ir baudos kvito nuotraukas į elektroninį paštą.

Veiksmų seką įvykdžiusi, kaunietė sulaukė atsakymo nekreipti dėmesio į pranešimą apie išrašytą baudos kvitą dėl neva neapmokėto automobilio stovėjimo.

„Išties gerai, kad turėjau čekį, o jei ne, tai būtų tekę susimokėti papildomus 25 Eur. Tad būkit atsargūs, pasiimkit čekius arba mokėti kortele reikia, kad būtų įrodymas“, – kauniečius paragino naujienų portalo skaitytoja.

„Kas vyksta Kaune“ redakcija, norėdama sužinoti daugiau įvykio aplinkybių, kreipėsi į įmonę „Parkavimas Kaune“. Detales apie susiklosčiusią situaciją atskleidė įstaigos direktorius Justas Limanauskas.

„Šiuo konkrečiu atveju pranešimas buvo išrašytas dėl to, kad dėl bilietų automato judriojo ryšio sutrikimų kontrolės tikrinimo metu sistemoje nesimatė duomenys apie rinkliavos sumokėjimą.

Tai nėra dažnas atvejis, ne daugiau nei keletas atvejų per mėnesį. Baudos nesulaukia nei vienas, nes tokiu atveju medžiaga administracinio nusižengimo nagrinėjimui nėra perduodama viešosios tvarkos skyriui“, – informaciją išdėstė J. Limanauskas.

„Parkavimas Kaune“ direktorius patikino, kad mokėjimo priemonių pasirinkimas (grynaisiais pinigais ar bekontakte mokėjimo kortele) neturi įtakos mokėjimo duomenų persiuntimui judriuoju ryšiu.

Mokėjimo apdorojimo procesas vyksta sparčiu tempu – nepriklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo gali užtrukti iki 1 minutės laiko.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.