Vidaus degimo variklių eros pabaiga: jų atsisako net „Porsche“

Pasaulyje pasipylė atsisveikinimai su vidaus degimo varikliais. Ne išimtis ir tokie automobilių gamintojai kaip „Porsche“, „Bentley“ ir „Mercedes“, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

lrytas.lt koliažas
lrytas.lt koliažas
Išleista atsisveikinimo serija „Speed twelve“.<br>Gamintojo nuotr.
Išleista atsisveikinimo serija „Speed twelve“.<br>Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz CLS“.<br>Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz CLS“.<br>Gamintojo nuotr.
„Bentley Continental GT“.<br>Gamintojo nuotr.
„Bentley Continental GT“.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 718 Spyder RS“.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 718 Spyder RS“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

May 16, 2023, 8:27 AM

„Porsche“ paskelbė, kad pristatė paskutinį savo istorijoje „Boxter'į“ su vidaus degimo varikliu. Tai – „Porsche 718 Spyder RS“. Vokiečiai sako, kad tai atvira sportinio „Cayman GT4“ versija su medžiaginiu stogu.

„Spyder RS“ yra 40 kilogramų lengvesnė nei paprasta versija. Kitaip sureguliuoti amortizatoriai, galima užsisakyti sportinę išmetimo sistemą. Automobilyje montuojamas „911 GT3“ modelio variklis. Tai – 4 litrų ir 500 arklio galių „monstras“.

Tokiam automobiliui tai – iš tiesų labai galingas agregatas. Šis automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 3 su trupučiu sekundės, o jo maksimalus greitis viršija 300 km/h.

Pirmą kartą gyvai pirkėjai šį automobilį išvys rudenį „Goodwood'o“ greičio festivalyje Britanijoje. Tuo pat metu prasidės ir jo prekyba. Pradinė kaina – daugiau nei 150 tūkst. eurų.

„Bentley“ kitais metais nutraukia automobilių su legendiniais W12 varikliais gamybą. Ta proga išleista atsisveikinimo serija „Speed twelve“.

Šias versijas turės „Bentayga“, „Flying spur“, „Continental GT“ ir „Continental GTC“. Visų jų bus išleista po lygiai 120 vienetų. Nusipirkę tokius automobilius pirkėjai gaus 7 kartus sumažintą legendinio variklio modelį.

Legendinių variklių gamyba sustos kitų metų balandį. Iš viso buvo parduota 100 tūkst. automobilių su tokiu varikliu.

Iš rinkos, kone po 20 metų, traukiasi „Mercedes-Benz CLS“ modelis.

Dabar parduodama jau trečioji šio modelio karta. Ir jį nužudė ekologija. Paskutinis „CLS'as“ pro gamyklos vartus išriedės paskutinę rugpjūčio dieną.

Automobilis pirmą kartą pasaulį išvydo dar 2004 metais ir tada buvo beveik ekstrevagantiškiausias „Mercedes“ modelis. Apie tai, kad vokiečiai atsisakys „CLS“ modelio, kalbos sklido jau kurį laiką.

Priežastis ne tik ekologija, bet ir labai panašaus dydžio ir proporcijų, penkių durų „AMG GT“. „CLS“ anksčiau galėjo išsiskirti nebent universalo modeliu, bet ir jo buvo atsisakyta.

Pastaruoju metu nuo „CLS“ nugręžė ir pirkėjai. Jeigu prieš dešimtmetį per metus būdavo parduodama iki 20 tūkst. šių automobilių, tai pernai europiečiai nupirko vos porą tūkst.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.