Vienas iš labiausiai nukentėjusių yra „Tesla“. Šių elektromobilių prekyba Vokietijoje per mėnesį susitraukė net 69 proc. Tai rodo, kad pagrindinė priežastis, kodėl vokiečiai pirktų elektromobilius, buvo vyriausybės dotacijos, o ne tokio tipo automobilių patrauklumas.
Vienų bėdos virto kitų sėkme. Vokiečiai masiškai atsisakė „Teslų“ ir kitų elektra varomų modelių, bet nišą užpildė „Peugeot“, jų populiarumas kilo net 58 proc. labiausiai, maždaug trečdaliu, didėjo „Nissan“, „Citroen“, „Seat“ ir „Volvo“ pardavimai.
O tarp elektromobilių geriausiai sekėsi kinams – „MG Motors“ iš Kinijos per rugsėjį Vokietijoje sugebėjo parduoti beveik tūkstantį naujų mašinų, turint omenyje, kad tai vienintelis „MG 4“ modelis, tai visai neblogas rezultatas.