Sostinės gyventojai 2007-aisiais galėjo įvertinti, kaip atrodytų kelionė tramvajumi, tačiau tai buvo tik maketas.<br>V.Kapočiaus nuotr.
Kaune penktadienio ryto kelios didelės avarijos,<br>M.Patašiaus nuotr.
Greitieji autobusai Kaune kursuoja, tačiau lemiamos įtakos miesto transporto efektyvumui jie neturi.<br>R.Vilkelio nuotr.
Greitieji autobusai Kaune kursuoja, tačiau lemiamos įtakos miesto transporto efektyvumui jie neturi.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Sostinės gyventojai 2007-aisiais galėjo įvertinti, kaip atrodytų kelionė tramvajumi, tačiau tai buvo tik maketas.<br>Redakcijos archyvas
Manoma, kad tramvajus galėtų tapti viena realiausių galimybių žengti į visiškai naują miesto transporto erą, o Kaune tam yra net visai neblogos sąlygos.<br>R.Vilkelio nuotr.
Manoma, kad viena tramvajaus linija galėtų tęstis nuo oro uosto Karmėlavoje (Kauno r.) visu Savanorių prospektu iki sankirtos su Laisvės alėja.<br>R.Vilkelio nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)
Lrytas.lt
Mar 9, 2024, 1:56 PM, atnaujinta Mar 9, 2024, 1:58 PM