Per pirmuosius mėnesius pirkėjai įsigijo beveik 13 milijonų naujų automobilių, rašo „Global Data“. Beje, vasaris pasižymėjo tuo, kad automobilių prekyba netgi mažėjo, o Kinija prarado pasaulinio rinkos lyderio poziciją.
Per vasarį perduoti šeši milijonai automobilių – trimis procentais mažiau negu per praėjusių metų vasarį. Svarbiausia paklausos kritimo priežastimi tapo Kinija, pardavimai šioje šalyje per vasarį krito net ketvirtadaliu.
Lyderio vaidmenį po kurio laiko susigrąžino Jungtinės Amerikos Valstijos. Kinijoje paklausa sumažėjo dėl vasarį švenčiamų Naujųjų metų, o Amerikoje – atvirkščiai – pardavėjai masiškai skelbė nuolaidas naujiems automobiliams ir tai lėmė paklausos padidėjimą.
Tuo metu Europos žemyne nuotaikos nėra vienareikšmiškos. Vakarų Europos šalyse paklausa po truputį, bet stabiliai didėja, o štai rytinėje Europos dalyje, atvirkščiai – naujų automobilių pardavimas suka mažėjimo link.