Antroje – per ketvirtį pardavimus padvigubinęs ir iš šeštos vietos pakilęs „Ford“ modelis „Mustang Mach-e“. Parduota 40 tokių elektromobilių per trečią šių metų ketvirtį. Trečiąją vietą užėmė lentelės naujokas „Citroen E-C4“.
Šį ketvirtį Lietuvoje taip pat užregistruota ir keletas visiškai naujų, mūsų gatvėse dar nematytų automobilių. Tai – prieš 3 savaites Lietuvoje pristatytas „Audi Q6 e-tron“, nuo šiol elektromobiliu virtęs „Porsche Macan“, naujas „Cupra“ gamintojo modelis „Tavascan“ bei „Volkswagen ID.7“.
Vis patrauklesni taps hibridai
Elektromobilių įkrovimo stotelių tinklas plečiasi, valstybė vis dar siūlo įvairias paskatas mažataršiam transportui, tačiau lūžis, elektra varomo transporto rinkoje, kol kas taip ir neįvyksta.
Nei Lietuvoje, nei Europoje. Tačiau panašu, kad ekspertai vis dar sutaria dėl šviesios elektromobilių ateities. Žurnalas „EV Volumes“, priklausantis rinką analizuojančiai „Autovista Group“, prognozuoja, kad Europoje kitais metais tik elektra varomų automobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridų kiekis augs apie 18 proc. Tikimasi, kad vis patrauklesniais tampantys įkraunami hibridai pirkėjams bus, kaip tarpinė stotelė nuo vidaus degimo variklio prie elektromobilio.
„GlobalData“ analitikai taip pat prognozuoja, sunkius laikus naujų automobilių pardavėjams. Jie vis mažina pardavimų prognozes Vakarų Europai, 2025 metams. Prieš 3 mėnesius portalas kitiems metams prognozavo 5 proc. augimą, tuo tarpu dabar – tik 0,2 proc. „GlobalData“ savo ataskaitoje teigia, kad elektromobilių rinka taip pat praranda pagreitį. Prognozuojama, kad bendri šių metų pardavimai turėtų būti ne didesni nei 2023.