Po remonto darbų trijuose skirtinguose Jungtinės Karalystės sostinės keliuose vietinė valdžios institucija nusprendė neperdažyti centrinio eismo juostų žymėjimo ir nustatė, kad tai turi pastebimos įtakos vidutiniams greičiams.
Šiaurėje esančiame kelyje vidutinis transporto priemonių greitis sumažėjo 2,5 mylios per valandą (4 km/val.) iki 29 mylių per valandą (47 km/val.). Miesto pietinėje dalyje esančiame kelyje greitis krito 4,1 mylios per valandą (6,6 km/val.) iki 28 mylių per valandą (45 km/val.).
Tokių elgesio permainų priežastis, anot tyrimo rengėjų, yra vairuotojų nuostata, kad centrinė linija kitiems eismo dalyviams patekti į jų kelio pusę. Jie taip pat tvirtina, kad minėtų linijų pašalinimas sukelia netikrumo jausmą, dėl kurio ir pasirenkami mažesni greičiai.
Tyrimo išvadose taip pat skelbiama, kad vairuotojai dar labiau sumažina greitį prasilenkdami su priešinga kryptimi važiuojančiomis transporto priemonėmis. Jas patvirtina ir 2005 m. transporto tyrimo laboratorijos psichologinių eismo raminimo priemonių bandymai.
Visgi „Londono transportas“ nepašalins centrinio juostų žymėjimo kituose Jungtinės Karalystės sostinės keliuose. Kelių erdvės valdymo vadovas Alanas Bristowas „Auto Express“ žurnalistams sakė: „Mes neplanuojame plačiai taikyti žymėjimų šalinimo, tačiau mūsų inžinieriai apgalvos, kaip galėtų pritaikyti tai greta kitų novatoriškų eismo saugumo priemonių, kur tik tai atrodys tinkama“.
Tyrimo rengėjai taip pat pažymi, kad nežymėdamos kelio juostų jas prižiūrinčios institucijos sutaupys lėšų priežiūrai.