Eismo pertvarka Kaune: sankryžoje paspendė spąstus

Gatvių remontas ir eismo pertvarka Kauno vairuotojus kartais tiesiog žudo. Antai Šiaurės ir Sukilėlių prospektų sankryžos rekonstrukcija verčia pavojingai sukioti vairą, kai staiga dingsta viena kelio juosta, rašo „Lietuvos rytas“.

Daugiau nuotraukų (1)

Nerijus Povilaitis

Oct 5, 2014, 12:26 PM, atnaujinta Jan 28, 2018, 1:42 PM

Kol miesto valdžia džiaugiasi iš pagrindų suremontuota Šiaurės prospekto atkarpa, akylesni vairuotojai pastebėjo, kad čia nevykusiai atnaujinta sankryža. Laimė, kad iki šiol čia neįvyko didesnių nelaimių.

„Kylant nuo Jonavos gatvės sankryžoje ties Sukilėlių prospektu įrengta eismo saugumo salelė. Sukti į kairę čia neleidžiama, o važiuojant tiesiai galima atsitrenkti į kitoje sankryžos pusėje esančios salelės bortą.

Įdomu, kokie išminčiai sugalvojo šią painiavą?“ – klausia kauniečiai.

Tenka pavojingai manevruoti

Akivaizdu – eismo sąlygos šioje sankryžoje pasikeitė ne į gerąją pusę.

Antrąja eismo juosta tiesiai važiuojantiems vairuotojams priešais esanti saugos salelė tapo neįveikiama kliūtimi. Tik tiesiai važiuoti privalantys vairuotojai turi pačioje sankryžoje rikiuotis į dešinę.

Toks manevravimas – gana pavojingas, esant intensyviam eismui šioje vietoje gali įvykti nelaimė.

Apie šiuos „spąstus“ nežinantys antrąją eismo juostą pasirinkę vairuotojai rizikuoja pravažiavę sankryžą rėžtis į priekyje esančios saugos salelės bortus.

Sunkumai – tik laikini?

Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Proberkas tikino, jog problema Šiaurės ir Sukilėlių prospektų sankryžoje išties egzistuoja.

Pasak valdininko, sunkumai laikini, baigus sankryžos rekonstrukciją bus įrengta papildoma eismo juosta sukantiems į dešinę. Keliui praplatėjus iš trečiosios eismo juostos vėl bus leidžiama sukti į kairę.

„Toje vietoje buvo dvi eismo juostos. Tačiau į kairę sukantys vairuotojai šioje gatvėje patys suformuodavo trečiąją. Po rekonstrukcijos kelias praplatės, ir čia atsiras trys tikros eismo juostos. Pakilus į kalną pirmąja juosta bus galima sukti į dešinę. Automobilių pralaidumas čia tikrai nesumažės“, – aiškino A.Proberkas.

Transporto ir eismo reguliavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras sakė, jog padėtis turėtų pagerėti per ateinančias dvi savaites, darbininkams baigus rengti pirmąją eismo juostą.

Ieškos geriausio sprendimo

Dėl šiandieninių nepatogumų dalį kaltės valdininkai verčia darbininkams, kurie supainiojo darbų eiliškumą.

„Pirmiausia reikėtų praplatinti gatvę, o tik paskui įrengti salelę. Per ateinančias kelias savaites viskas turėtų išsispręsti.

Po rekonstrukcijos atsiras trys eismo juostos – viena posūkiui į dešinę, kita – važiuoti tiesiai, o trečioji – sukti į kairę“, – sakė P.Keras.

Transporto ir eismo reguliavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintautas Degutis minėjo, jog dar nėra nuspręsta, kaip bus sustyguoti šioje sankryžoje naujai atsirasiantys šviesoforai.

Viena svarstomų galimybių – leisti iš vienos pusės automobiliams vykti visomis kryptimis. Tai pat galima ir išskirti kryptis.

„Situacija bet kuriuo atveju pagerės. Įrengsime naują šviesoforų valdiklį, programas bus galima keisti atsižvelgiant į paros laiką, transporto srautus“, – tikino G.Degutis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.