Palangiškiai nusprendė apsistatyti šviesoforais

Šiais metais į Palangą vykstantys poilsiautojai toliau stumdysis siaurame kelyje, užtat kitų metų vasaros pabaigoje jų greičiausiai lauks tikras košmaras.

Šiuo metu apšiuręs ir siauras įvažiavimo į Palangą kelias ateityje pagal projektuotojų sumanymą turėtų virsti modernia keturių eismo juostų magistrale.<br>E.Kazlaučiūnaitės nuotr.
Šiuo metu apšiuręs ir siauras įvažiavimo į Palangą kelias ateityje pagal projektuotojų sumanymą turėtų virsti modernia keturių eismo juostų magistrale.<br>E.Kazlaučiūnaitės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Alvydas Ziabkus („Lietuvos rytas“)

Apr 17, 2015, 9:54 AM, atnaujinta Jan 6, 2018, 2:43 PM

Apšiuręs ir siauras pagrindinis įvažiavimo kelias į didžiausią šalies kurortą turėtų pavirsti keturių eismo juostų magistrale su šviesoforų reguliuojamomis sankryžomis.

Palangos savivaldybė pasirašė sutartį su Vilniaus bendrove „SRP projektas“ – pastaroji iki kitų metų birželio įsipareigojo parengti apie pusantro kilometro ilgio įvažiavimo į Palangą kelio rekonstrukcijos techninį projektą.

Trys naujos sankryžos

Rekonstrukcijai ruošiamas kelio Šiauliai–Palanga ruožas nuo viaduko iki sankryžos su Klaipėdos plentu bei pastarosios gatvės dalis iki Virbališkės pėsčiųjų tako. Ateityje kelias į Palangą virs kurortą reprezentuojančia gatve. Turėtų pagerėti abipus kelio esančių namų gyventojų susisiekimas su miesto centru.

Keturių eismo juostų kelyje atsiras trys šviesoforais reguliuojamos sankryžos.

Abipus naujojo kelio bus pakeistas gatvės apšvietimas. Teks iškirsti senuosius medžius, bet juos pakeis nauji želdiniai.

Jeigu planuojamam iki 20 metrų pločio keliui pakaks erdvės iki privačių sklypų, priešinių krypčių eismo juostas padalys apželdinta skiriamoji juosta.

Dirbti planuoja rudenį

Palangos savivaldybės Statybos skyriaus vedėjos Violetos Staskonienės manymu, pats projektas galėtų būti baigtas iki šių metų pabaigos, tačiau ne mažiau negu pusmetį gali užtrukti jo ekspertizė, derinimas ir statybos leidimo gavimo procedūros.

„Per kitų metų vasarą atrinkus darbų rangovą kelio rekonstrukcija galėtų prasidėti 2016 metų rudenį. Tačiau dar nėra aišku, nei kiek kainuos kelio rekonstrukcija, nei kokiais etapais ji bus įgyvendinama“, – teigė V.Staskonienė.

Lietuvos automobilių kelių direkcija projektui skyrė 66 tūkst. eurų. Valstybė žada finansuoti ir kelio rekonstrukcijos darbus, kurių vertė jau bus skaičiuojama milijonais eurų.

Už savivaldybės lėšas bus įrengta naujojo kelio aplinka, atnaujinti ir nutiesti nauji dviračių ir pėsčiųjų takai.

Laukiama aplinkkelio

Šiuo metu kelyje, vedančiame iš Klaipėdos į Palangą, darbuojasi kelininkai, kurie naują asfalto sluoksnį kloja kelio ruože iki Rąžės upelio.

Jau baigti ir 8,25 kilometro ilgio Palangos aplinkkelio tiesimo darbai. Jo atidarymas planuojamas gegužės 4 dieną, tačiau automobiliams riedėti naujuoju keliu gali būti leista ir anksčiau.

Atidarius aplinkkelį laukiama, kad pro Palangą važiuojančių automobilių srautas sumažės beveik trečdaliu. Buvo suskaičiuota, kad vien vasarą pagrindinę kurorto sankryžą kerta per 200 tūkst. į Šventąją ir Latviją važiuojančių transporto priemonių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.