Miegamuosiuose rajonuose gyvenantiems miestiečiams tapo įprasta transporto priemonėmis užstatyti pėsčiųjų perėjas. Dauguma jų teisinasi tuo, kad trūksta stovėjimo vietų.
Kaip pažymėjo „Saugaus vairavimo mokyklos“ vadovas Rokas Markevičius užstatytos pėsčiųjų perėjos yra nepelnytai pamiršta problema.
Nors transporto priemonės gali stovėti ne mažesniu kaip penkių metrų atstumu nuo perėjos, vairuotojai neretai automobilius parkuoja prie pat. O baudos skiriamos toli gražu ne visiems pažeidėjams.
„Tai labai pavojinga, ypatingai, jei stovi ne šiaip lengvasis automobilis su permatomais langais, o mikroautobusas, per kurį nieko negali įžiūrėti“, – kalbėjo R.Markevičius.
Jei pažiūrėję į abi puses vairuotojai mato, kad kelias laisvas, galima važiuoti tuo pačių greičiu. Tačiau jei matomumą priešais perėją užstoja transporto priemonės, ar kokia kita kliūtis, artėjant prie perėjos vertėtų sumažinti greitį.
„Tai galioja ne tik tamsiu paros metu ir yra aktualu tiek žiemą, tiek vasarą“, – pažymėjo saugaus vairavimo instruktorius.
Net ir penkių metrų atstumu pastatyti automobiliai, R.Markevičiaus nuomone, jau gali užstoti vaizdą. Ypatingai, jei tai didesnė transporto priemonė – mikroautobusas ar nedidelis sunkvežimis.