Taip pat neretai užstatomos ir pėsčiųjų perėjos. Kelių eismo taisyklėse (KET) nurodyta, kad transporto priemonės gali stovėti ne mažesniu kaip penkių metrų atstumu nuo perėjos, tačiau vairuotojai neretai automobilius stato prie pat jų.
Prižiūrėti visų perėjų miegamuosiuose rajonuose neįmanoma, todėl Vilniaus miesto savivaldybė dėmesį nukreipė į svarbiausias iš jų.
Prie mokymo įstaigų pradėtos montuoti metalinės tvoros, kurios neleidžia arti perėjos pastatyti automobilio. Taip sumažinamas stovėjimo vietų skaičius, tačiau reikia turėti galvoje, kad mašinos ten būdavo paliekamos pažeidžiant taisykles.
Šios nebrangios priemonės efektyvumą puikiai iliustruoja lrytas.tv siužetas. Pašilaičių mikrorajone šalia Žemynos progimnazijos esančią perėją po užtvaros įrengimo moksleiviai gali įveikti drąsiau.
Matomumas į abi puses puikus tiek pėstiesiems, tiek ir automobilių vairuotojams. Ir vieniems, ir kitiems tuomet belieka laikytis KET įvardytų pareigų.
Pirmieji turi įsitikinti, kad netrukdys artėjančioms transporto priemonėms, tuo metu šių valdytojai privalo prieš perėją sumažinti greitį ir praleisti į bet kurią eismo juostą žengusį žmogų.
Vaizdo siužete taip pat užfiksuota ir kita visai netoliese esanti perėja. Šalia jos stovintis didžiulis autobusas netgi nepažeisdamas taisyklių kelia pavojų pėstiesiems, mat visiškai užstoja matomumą žvelgiant į kairę.