Šeimos tragedijos vaizdas atkreipė dėmesį į didelę problemą

Mama su dukra važiuoja automobiliu. Ši kelionė atrodo tokia, kaip daugelis kitų. Tačiau mama į rankas paima mobilųjį telefoną. „Pažiūrėsiu, kiek dėmesio sulaukė tavo nuotrauka, kurią įkėliau“, – taria ji mergaitei. Bet tą akimirką įvyksta avarija.

Saugaus eismo kampanijai skirta reklama nejaukiai privertė pasijusti milijonus vairuotojų.<br>Ekrano nuotr.
Saugaus eismo kampanijai skirta reklama nejaukiai privertė pasijusti milijonus vairuotojų.<br>Ekrano nuotr.
Saugaus eismo kampanijai skirta reklama nejaukiai privertė pasijusti milijonus vairuotojų.<br>Ekrano nuotr.
Saugaus eismo kampanijai skirta reklama nejaukiai privertė pasijusti milijonus vairuotojų.<br>Ekrano nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Oct 13, 2016, 9:57 AM, atnaujinta May 10, 2017, 11:48 PM

Laimei, šis įrašas – tai socialinė reklama, bet avarijų tyrėjai pastebi, kad vis dažniau tokios situacijos įvyksta realybėje. Vairuotojų dėmesį patraukia žinutės ir socialiniai tinklai ir dėl neatidumo kyla tragedijos.

Ši reklama yra ne pirmos metus AT&T bendrovės vykdomos kampanijos „It Can Wait“ (liet. – tai gali ir palaukti) dalis. Ja siekiama atkreipti vartotojų dėmesį į mobiliųjų telefonų naudojimo prie vairo pavojus. 

Sukrečiantis vairo siužetas sulaukė dėl paveikumo buvo įvertintas ir prestižiniu „Kanų liūtų“ apdovanojimu. Kad kūrėjams pavyko pasiekti norimą efektą liudija ir klipo populiarumas. Vos per porą mėnesių jį peržiūrėjo beveik 8 mln. žmonių visame pasaulyje. 

„Close to Home“ (liet. – arti namų) pavadintas reklaminis klipas prasideda mielomis šešių skirtingų žmonių kasdienybės iliustracijomis. Paauglys mina dviračio pedalus, vyras degalinėje perka loterijos bilietą, mama ragina savo dukrą ruoštis pasivažinėti.

Tokie idiliški gyvenimo vaizdai rodomi tol, kol dukrą vežanti mama sugalvoja patikrinti, kokių atsiliepimų sulaukė socialiniame tinkle patalpinta atžalos nuotrauka.

Tačiau akimirkai nuleidusi akis nuo kelio ji išvažiuoja į priešingą eismo juostą, o tai baigiasi didžiule avarija. Susidūrimą stebintys kiti reklamos veikėjai šokiruoti, taip pat kaip sukrėsti lieka ir dauguma žiūrovų.

Siužetas priverčia susimąstyti ir kelią rimtą nerimą. Juk dauguma vairuotojų retkarčiais paima į rankas mobilųjį telefoną.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.