Programinė automobilių įranga nuotoliniu būdu buvo atnaujinta dar rugsėjį. Vienu iš didžiausių jos patobulinimų laikomos naujos radaro signalų apdorojimo galimybės.
Sistema mato toliau
Išnagrinėjus po priešais važiuojančiu automobiliu arba aplink jį siunčiamą signalą „Model S“ ir „X“ elektromobiliai įgijo naujus gebėjimus stebėti, kas vyksta priekyje.
Radaras tapo pranašesnis, kadangi priešais judanti transporto priemonė neužstoja jam vaizdo.
Tokios atnaujintos „Tesla“ įrangos privalumus puikiai iliustruoja šis olandų vairuotojo įamžintas incidentas. Jame užfiksuota, kaip apie susidūrimo pavojų įspėjanti sistema pasiunčia garsinį signalą, nors priekyje iš pažiūros viskas saugu.
Visgi po akimirkos paaiškėja, tai anaiptol ne sistemos klaida. Staigiai sustabdžius trečiam priešais elektromobilį važiavusiam automobiliui iš paskos judėjęs visureigis trenkėsi į jo galą.
Visą šio incidento užuomazgą „Tesla“ vairuotojui užstojo priešais važiavęs hečbekas, tačiau radarai viską užfiksavo tiksliai.
Niekas nebuvo sužeistas
Elektromobilį vairavęs olandas Hansas Noordsijus skelbia, kad nepaisant šiurpaus virstančio visureigio vaizdo, visų į avariją patekusių automobilių keleiviai išvengė rimtesnių sužeidimų.
Įdomu tai, kad apie susidūrimo pavojų įspėjanti „Tesla“ sistema suveikė dar prieš tai, kai priešais važiavęs automobilis pradėjo stabdyti. Tai rodo, kad įranga sekė ne tik jį, bet ir priešais važiavusį visureigį.
H. Nordsijus taip pat rašo, kad autonominio važiavimo įranga pradėjo stabdyti gerokai anksčiau nei jis pats spėjo sureaguoti.
Visgi nors pagalbinės sistemos ir automatinis stabdymas avarinės situacijos atveju „Tesla“ modeliuose puikiai veikia, saugaus eismo specialistai perspėja vairuotojus – atsipalaiduoti ne valia.