Geležinkelio linijos statybos sukėlė Kauno vairuotojų nerimą

Stebėdami link Kauno hidroelektrinės tiesiamą europinės vežės geležinkelio liniją „Rail Baltica“ kauniečiai spėlioja, ar šioje vietoje prasidėjus darbams vėl bus stabdomas automobilių eismas tiltu.

Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šiuo metu Kaune tiesiamas pirmasis aplinkkelio ruožas nuo Jiesios iki Rokų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (14)

Lrytas.lt

Jul 5, 2017, 11:45 AM, atnaujinta Jul 7, 2017, 11:58 AM

Prieš 56 metus pastatyto hidroelektrinės tilto kapitalinis remontas vyko nuo praėjusių metų rugsėjo 20 dienos iki gegužės pradžios ir kainavo 1 mln. eurų.

Daugiau kaip pusmetį vairuotojams kildavo didelių nepatogumų, nes teko naudotis aplinkiniais keliais per Panemunę. Užbaigus šio tilto remontą paaiškėjo, kad bus remontuojamas už Rokų, Marijampolės plente, esantis viadukas.

Vairuotojams nerimą kelia ir įsibėgėjantys geležinkelio linijos „Rail Baltica“ aplinkkelio tiesimo darbai. Kas laukia eismo dalyvių?

Paskelbė naują konkursą

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ prieš savaitę paskelbė „Rail Baltica“ rangos darbų pirkimo konkursą nutiesti europinės vėžės geležinkelį nuo Kauno iki Palemono. Šis ruožas sujungs nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos nutiestą „Rail Baltica“ geležinkelį su Palemone esančiu Kauno intermodaliniu terminalu (KIT). Pasiūlymus galima teikti iki šių metų rugpjūčio 1-osios.

Sujungus „Rail Baltica“ su KIT Palemone pradės veikti didžiausias Baltijos šalyse krovinių, vežamų skirtingo standarto geležinkeliais, perkrovimo punktas. Krovinius į KIT galima gabenti ir krovininiu transportu.

Paskelbė galutinę darbų datą

Konkursą laimėjęs rangovas turės parengti projektinius dokumentus, įrengti naują 1435 mm vėžės pločio kelią (europinė vėžė) ir rekonstruoti esamą 1520 mm vėžės pločio geležinkelio kelią.

Taip pat rekonstruoti viadukus, požemines pervažas, pėsčiųjų tunelius.

Šiuo metu jau pradėtas tiesti aplinkkelio ruožas Jiesia–Rokai. Senieji bėgiai išardyti, o vėliau bus klojami nauji.

Pagal poreikį ruošiamasi skelbti vieną ar du konkursus likusiam aplinkkelio ruožui nuo Rokų iki Palemono tiesti.

Planuojama, kad konkursų laimėtojai aplinkkelį, per kurį bus nukreiptas visas krovininių traukinių eismas, pastatys ne vėliau kaip iki 2020 metų pabaigos.

Būtent į šį ruožą pakliūva ir Kauno hidroelektrinės tiltas, kuris itin svarbus automobilių eismui.

Nepatogumai – tik trumpam

Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Komunikacijos departamento vyriausiojo specialisto Domo Jurevičiaus, šiuo metu nagrinėjamos galimybės, kaip efektyviau nutiesti trūkstamą aplinkkelio dalį. Vyksta parengiamieji darbai, susiję su planuojamu skelbti konkursu.

Aplinkkelis turės būti pastatytas ne vėliau kaip iki 2020-ųjų pabaigos, todėl darbai turėtų prasidėti vėliausiai 2019 metais.

„Tiesiant liniją nenumatoma ilgesniam laikui stabdyti automobilių eismo per Kauno hidroelektrinę. Eismas gali būti stabdomas tik trumpam – pristatant į statybvietę sijas, perdangas ar kitus negabaritinius krovinius“, – aiškino D.Jurevičius.

Nutiesus „Rail Baltica“ geležinkelį nuo Kauno iki Talino, kurio ilgis bus 700 kilometrų, kelionė į Estijos sostinę truks 4 valandas ir 28 minutes, o Latvijos sostinę Rygą bus galima pasiekti per 2 valandas ir 28 minutes.

„Rail Baltica“ geležinkelio linija iki Lenkijos sienos jau nutiesta, iš Kauno į Balstogę rieda keleiviniai traukiniai, tačiau tokios kelionės patrauklumą menkina mažas greitis. Norint jį padidinti, teks atlikti techninius patobulinimus.

Viso projekto kaina sieks apie 5,8 mlrd. eurų, jį ketinama užbaigti iki 2026 metų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.