24 metų vairuotojas neišgyveno, o salone prispausti du keleiviai buvo išgabenti į ligoninę.
Tačiau po avarijos paaiškėjo dar keistesnė aplinkybė.
Nustačius žuvusiojo tapatybę paaiškėjo, kad tragedijos išvakarėse jis jau buvo sukėlęs avariją. Tuomet Kisiniškių kaime su mašina nulėkė nuo kelio į krūmus, tačiau nesusižalojo.
Policijos pareigūnai tąsyk vairuotojui nustatė 2,11 promilės girtumą. Po tokio grubaus pažeidimo vyrui grėsė baudžiamoji atsakomybė, jis turėjo netekti teisės vairuoti. Tačiau surašius pažeidimo protokolą vyras pagal galiojančius įstatymus buvo paleistas.
Vis tik šis įvykis vilkaviškiečio nesustabdė ir jau kitą dieną jis sukėlė mirtiną avariją. Ar pirmadienį prie automobilio vairo jis sėdo jau spėjęs išsiblaivyti, paaiškės po ekspertizės.
Neblaivius – į areštinę
Seimo narys Gintaras Vaičekauskas įsitikinęs, kad jauno vyro gyvybę buvo galima išsaugoti – tereikėjo jį priverstinai išblaivinti.
Parlamentaro teigimu, tokius pažeidėjus suvaldyti galima tik vienu būdu – už vairavimą išgėrus turėtų būti konfiskuojamas automobilis, o vairuotojas laikinai sulaikomas tol, kol išblaivės.
„Bet pas mus kol kas girti vairuotojai turi daugiau teisių negu blaivūs, todėl tokie dalykai ir vyksta“, – kalbėjo jis.
G. Vaičekausko manymu, po sekmadienio avarijos „Opel“ vairuotojas turėjo sėdėti areštinėje. Ir išleisti jį būtų buvę galima tik tada, kai alkotesteris parodytų nulius. Tuomet vyras greičiausiai būtų likęs gyvas.
„Dabar dažniausiai būna taip, kad atvažiuoja blaivus draugas ar giminaitis ir pasiima girtą vairuotoją. Štai ką duoda tas mūsų liberalumas“, – komentavo pašnekovas.
Permainų teks palaukti
G. Vaičekauskas greitų permainų nesitiki. Anot Seimo nario, šalį turės sukrėsti dar ne vienas toks įvykis, kol kažkas pasikeis.
„Dabar galima įsigyti mašiną už 300 eurų ir su ja sėti mirtį keliuose. Juk girto asmens vairuojamas automobilis yra tikras žmogžudystės įrankis“, – kalbėjo pašnekovas.
Politikas pažymėjo, kad apie papildomų poveikio priemonių poreikį kovoje su neblaiviais vairuotojai jam užsiminė policijos pareigūnai.
Pašnekovas atkreipė dėmesį, kad toks laisvės apribojimas nėra liberalus siūlymas, todėl patvirtinti jį Seime būtų itin sudėtinga.
„Tačiau jeigu norime, kad tauta nustotų nykti bent jau dėl mirčių keliuose – turime imtis drastiškų priemonių“, – komentavo G. Vaičekauskas.