Pagerino matomumą vairuotojams
Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą įrengti papildomi stulpeliai, kurie neleidžia prie pat perėjos statyti automobilių.
Ženklas su šviesą atspindinčiu paviršiumi buvo perkeltas arčiau važiuojamosios dalies.
Kauno savivaldybės transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras pažymėjo, kad dėl atliktų pakeitimų vairuotojai geriau matys per perėją ketinančius eiti miestiečius.
Po eismo įvykio V. Matijošaitis sakė, kad nepamatė į gatvę žengusio pėsčiojo. Pertvarkytos stovėjimo vietos turėtų išspręsti šią problema.
Išvydę, kaip pasiteikė gatvė, kauniečiai komentavo, kad taip greitai buvo sureaguota tik todėl, jog į eismo įvykį pakliuvo V. Matijošaitis.
Ciniškai nusiteikę miestiečiai netgi svarstė, kad nebūtų blogai, jei pasikartotų ir kitose pavojingose perėjose.
Visgi Kauno savivaldybės atstovai patikino, kad stengiasi atsižvelti į avaringumo statistiką, tačiau ruošiamų priemonių įgyvendinimas priklauso nuo komunalininkų darbo krūvio, turimų lėšų ir kitų faktorių.
Į gatvę žengė ne perėjoje
Kaip portalui lrytas.lt aiškino mero patarėjas atstovas Tomas Grigalevičius, vyras per gatvę ėjo ne pėsčiųjų perėjoje, o trijų ar keturių metrų atstumu už jos.
Kelių eismo taisyklės numato, kad į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų perėjomis, o kur jų nėra – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją.
Taip pat įvardinta, kad jiems neturi peržengti perėjos ribų, o būtent šį reikalavimą pažeidė per gatvę žengęs garbaus amžiaus vyras.
Žinią apie antradienį įvykusią nelaimę policija gavo 8 val. 30 min.
Buvo pranešta, kad Šv. Gertrūdos gatvėje, ties sankryža su M. Daukšos gatve, automobilis „Porsche“, vairuojamas Kauno mero V. Matijošaičio, pėsčiųjų perėjoje partrenkė vyrą.
Meras buvo blaivus, nukentėjusįjį pasisodino į savo automobilį ir laukė atvykstančios greitosios pagalbos. Apie 80 metų vyras sąmoningas buvo nuvežtas į ligoninę apžiūrai.