Šiandien perspėjimo posūkiuose saugumo įranga, gaunanti duomenis iš radarų, sunkvežimių vairuotojus įspėja apie nematomoje zonoje esančius pėsčiuosius ar dviratininkus.
Ir nors Europoje sistema kol kas nėra privaloma, vis daugiau įmonių ją montuoja į automobilius, kadangi ji padeda išvengti eismo įvykių.
Kompanija skelbia, kad antrosios kartos perspėjimo posūkiuose sistema bus dar efektyvesnė.
„Continental“ atstovų teigimu, šioje įrangoje radarus papildys vaizdo kameros, o sistema galės tiksliai nustatyti, kurios situacijos yra pavojingos, o kurios – ne.
Žadama, kad po kelių metų ši technologija galės dar tiksliau vertinti sudėtingas eismo situacijas, perspėti vairuotoją ir, esant būtinybei, automatiškai sustabdyti automobilį.
Tam bus naudojama pati save apmokanti dirbtinio intelekto sistema su žmonių gestų atpažinimu, kuri stebės eismą, nustatys galimą prie sankryžos stovinčio dviratininko ar pėsčiojo judėjimo kryptį, taip anksčiau perspėdama apie galimą avarinę situaciją.