Sankryžoje Kaune montuos naują įrangą: sprendžia rimtą problemą

Taikos ir Savanorių prospektų sankryža – viena intensyviausių Kaune, todėl ir eismo įvykiai šioje vietoje nėra retenybė. Jiems įvykus susidaro milžiniškos spūstys. Kaip pakeisti šią situaciją?

Savaitės pradžioje sankryžoje susidūrė net 4 automobiliai, medikų pagalbos prireikė trims žmonėms.
Savaitės pradžioje sankryžoje susidūrė net 4 automobiliai, medikų pagalbos prireikė trims žmonėms.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 25, 2018, 4:46 PM

Rugsėjo viduryje šioje sankryžoje buvo smarkiai apgadinti net 4 automobiliai – du „Volkswagen“, „Nissan“ bei „Opel“. Įvykio vietoje dirbo gelbėtojai bei greitosios medicinos pagalbos darbuotojai.

Medikų pagalbos prireikė trims žmonėms. Nors jų sužalojimai nebuvo sunkūs, nukentėjusieji pristatyti į Kauno klinikas.

Kauniečiai siūlo įvairias priemones, kurios esą galėtų padidinti saugumą, – įrengti žiedinę sankryžą, pakeisti šviesoforų darbo ciklą arba nutiesti net požeminį tunelį, kuris sujungtų Taikos prospektą su Tvirtovės alėja.

Miesto valdžia stulbinamų permainų nežada.

„Pagrindinė eismo įvykių priežastis šioje sankryžoje yra šviesoforo signalų nepaisymas“, – mano Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Vigintas Lukošius.

Dažniausiai susidūrimas įvyksta, kai vairuotojas, artėdamas prie sankryžos ir matydamas mirksintį žalią šviesoforo signalą, kuris įspėja apie netrukus įsijungsiantį važiuoti draudžiantį signalą, ne stabdo, o priešingai – dar paspaudžia akceleratoriaus pedalą.

Dėl šios priežasties į sankryžą įvažiuojama degant eismą draudžiančiam geltonam, o kai kada – net raudonam šviesoforo signalui.

Vairuotojai neretai nepaiso šviesoforo signalo manydami, kad spės pervažiuoti sankryžą. O tuo metu jau pajuda didelis automobilių srautas iš kitų gatvių ir įvyksta susidūrimas.

„Dėl galimų problemos sprendimo būdų nuolat tariamės su Kauno savivaldybės atstovais.

Jų iniciatyva planuojama šią sankryžą rekonstruoti – netrukus stovės nauji šviesoforai, kurie bus įrengti virš važiuojamosios dalies ir geriau matomi“, – pranešė V.Lukošius.

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras pritarė, kad dažniausia eismo įvykių šioje miesto vietoje priežastis – įvažiavimas į sankryžą jau degant raudonam šviesoforo signalui.

„Pastaruoju metu vis dažniau pastebime, kad ir toks sunkiai suvokiamas Kelių eismo taisyklių pažeidimas tampa gana įprastu reiškiniu ir tai dažniausiai visiškai nesusiję su infrastruktūra“, – stebėjosi P.Keras.

Pasak savivaldybės atstovo, šioje sankryžoje, kaip ir daugumoje lig šiol nerekonstruotų reguliuojamų sankryžų bei pėsčiųjų perėjų Savanorių prospekte, dar iki šių metų galo bus įrengti nauji šviesoforai.

„Nauja įranga leis lanksčiau organizuoti eismą vienoje iš judriausių miesto sankryžų, taip pat naujieji LED šviesoforai bus geriau matomi net ir saulėtomis dienomis“, – pranešė P.Keras.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.