Šiurpiose nuotraukose įamžintos žaizdos atskleidžia svarbią žinią

Naujosios Zelandijos transporto agentūra su rinkodaros firma „Glemenger“ sumanė itin efektyvią saugaus eismo kampaniją, kuri privertė susimąstyti ne tik šios šalies piliečius. 

 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
 Automobilių avarijas išgyvenę jauni Naujosios Zelandijos vyrai rodo patirtas traumas. <br> Our production team nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Apr 13, 2019, 10:23 AM

Unikalioje galerijoje įamžinti rimtas avarijas išgyvenusių 10 jaunų vyrų, kurie pasididžiavimu demontruoja patirtas traumas ir didžiulius saugos diržų paliktus randus. 

Atkūrė patirtas traumas

„Diržais apjuosti gyvieji“ (angl. belted suvivor) pavadinta portretų serija siekiama paskatinti keleivius užsisegti saugos diržus. 

Naujojoje Zelandijoje dėl šio elementaraus saugaus eismo taisyklių pažeidimo kasmet žūsta 90 žmonių. Pažymima, kad dauguma jų – jauni darbingo amžiaus vyrai.

Pasitelkus naujienų platformą „Vice“ buvo surinktos šimtų žmonių, kurie segėdami saugos diržus išgyveno rimtas avarijas, istorijos. 

Iš jų buvo atrinkta 10 ir pagal nuotraukas pasitelkus grimą buvo atkurti sužeidimai

Kaip rašo designboom.com, makiažo meistrai aktyviai bendradarbiavo su greitosios pagalbos specialistu dr. Tashu Mckay'umi. Jis suteikė pagrindines gaires atkuriant traumas. 

„Saugos diržai iš tiesų palieka tokias žymes. Jie išgelbės jums gyvybę, tačiau tuo pat metu paliks ženklą, kaip tai įvyko“, – pažymėjo medikas. 

Galvojo, kad skirta kitiems

Šiurpius eismo įvykius išgyvenę žmonės buvo fotografuojami, savo namuose apsupti šeimos narių. Čia jie iš naujo patirdavo senus išgyvenimus. 

Kampaniją asmeniniuose socialiniuose tinkluose pradėjo patys vyrai. Trumpai išdėstant istorijas nuotraukos taip pat buvo rodomos vietos bendruomenių puslapiuose.

Į auditoriją jie taip pat kreipėsi ir emocinguose vaizdo įrašuose, kuriuose savais žodžiais atpasakojo baisios dienos įvykius. Taip pat zlendiečiai dėstė, ką jiems reiškia tai, kad išliko gyvi. 

„Mes siūlėme tai, kas jaunų vyrų nedomino. Tyrimas parodė, kad jie galvoja, jog pranešimai apie saugos diržus skirti vaikams, senoliams, bet ne jiems. 

Dirbdami kartu atkreipėme dėmesį į tai, kam iki tol buvo abejingi“, – kalbėjo Naujosios Zelandijos transporto agentūros atstovė Rachel Prince. 

Socialinė kampanija sulaukė didžiulio dėmesio ir paskatino kitus žmones pasidalinti savo istorijomis specialiai tam skirtame tinklapyje

Projekto autoriai ketina toliau jį plėtoti pabrėždami, kokią naudą iš tiesų duoda saugos diržai. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: pirma JAV siunta Ukrainai – dar šią savaitę