Per 4 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo rangovas turės suremontuoti asfalto dangą, sutvarkyti kelkraščius, nuovažas, autobusų sustojimo aikšteles ir pan.
Darbai kelyje prasidės, kai rangovas parengs ir suderins su direkcija paprastojo remonto darbų aprašą.
Atlikus šiuos darbus, pagerės kelio dangos lygumas, bus panaikintos asfalto dangos pažaidos, dėl to susisiekimas keliu taps patogesnis ir saugesnis, pagerės eismo komfortas.
Šio ruožo vidutinis eismo intensyvumas 13721 automobilių per parą, o vidutinis metinis sunkiasvorio transporto eismo intensyvumas yra – 757 transporto priemonių per parą.
Esama dangos būklė labai prasta (dangos būklės indeksas (DBI) yra 4,44).
DBI indekso reikšmė nustatoma pagal kelio dangos pažeidimų – plyšių, išdaužų, nelygumų, provėžų kiekį bei jų tiesioginę įtaką eismo saugai ir komfortui.
Pagal esamas galimybes, jei kelių finansavimas išliks toks pats, iki 2035 metų Lietuvoje turėtų būti sutvarkyti beveik visi valstybinės reikšmės magistraliniai ir krašto keliai, kurie yra blogos būklės, ir maždaug pusė prastos būklės rajoninių kelių.
Kelių direkcijos parengtame ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros strategijos projekte numatyta, kad iki 2035 metų turi būti sutvarkyta apie 598 kilometrai magistralinių kelių, tam reikės apie 363,2 mln. eurų.
Lietuvoje yra 1751 kilometras valstybinės reikšmės magistralinių kelių.