Jauno vaikino mirties tragedija paženklintoje gatvėje – išskirtinė detalė, kuri kainuoja daug

Kauno apylinkės teismas aiškinasi prieš metus A.Juozapavičiaus prospekte įvykusios baisios eismo nelaimės aplinkybes, o vairuotojai tikina pastebėję išskirtinę šios transporto arterijos savybę – nematomus pėsčiuosius.

Artėjant prie pėsčiųjų perėjos vairuotojams dažnai kyla sunkumų pamatyti stovintį žmogų – jį slepia stulpai.<br>A.Karaliūno nuotr.
Artėjant prie pėsčiųjų perėjos vairuotojams dažnai kyla sunkumų pamatyti stovintį žmogų – jį slepia stulpai.<br>A.Karaliūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-10-05 18:20, atnaujinta 2019-10-05 18:47

Tragiška nelaimė įvyko praėjusių metų liepos 31 dieną, kai automobilis „Audi Q5“ A.Juozapavičiaus prospekte, nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje, partrenkė 16-metį jaunuolį.

Po smūgio neišgyveno

Jis gyveno Rusijoje, Murmanske, ir tuo metu buvo atvykęs į Kauną paviešėti pas giminaičius.

Vaikino kūnas po stipraus smūgio nuskriejo maždaug 30 metrų.

Daugybinius sužalojimus patyręs nepilnametis po 8 valandų užgeso Kauno klinikose.

Dėl šios nelaimės į teisiamųjų suolą sėdo prie visureigio vairo sėdėjusi 30 metų moteris.

Ekspertai nustatė, kad antrąja eismo juosta važiavusi moteris šiek tiek viršijo leidžiamą 50 kilometrų per valandą greitį, tačiau tai dar neįrodo jos kaltės.

Pėsčiuosius užstoja stulpai

Tuo metu dažnai A.Juozapavičiaus prospektu važinėjantys vairuotojai atkreipė dėmesį, kad ties pėsčiųjų perėjomis šioje transporto arterijoje stovintys žmonės beveik nematomi – juos užstoja masyvūs prieš pat perėjas sustatyti gatvės apšvietimo stulpai.

„Važiuodamas A.Juozapavičiaus prospektu turiu būti nuolat įsitempęs dėl tokiais prastais inžineriniais sprendimais apriboto matomumo“, – piktinosi vairuotojas Laurynas.

Kodėl stulpai statomi prieš perėjas, nes jie išties blogina matomumą?

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius paaiškino, kad tai troleibusų kontaktinio tinklo atramos, kurios laiko dideles apkrovas.

„Atramos sustatytos tokiais atstumais, kad atliktų savo funkciją – patikimai laikytų kabelius, tinkamai apšviestų gatvę“, – aiškino savivaldybės atstovas.

Laikėsi visų reikalavimų

Pasak M.Matusevičiaus, siekiama atramas panaudoti maksimaliai ir jų mieste statyti kuo mažiau.

3,15 km ilgio A.Juozapavičiaus prospekto projektą derino dar ir kultūros paveldo specialistai.

„Nepatogumų vairuotojams tikrai iškyla, tačiau pėsčiųjų perėjos įrengiamos laikantis reglamentų ir rekomendacijų“, – kalbėjo skyriaus vedėjas M.Matusevičius.

Jo nuomone, net ir ploni stulpai trikdytų dėmesį, o visi eismo dalyviai turi suprasti, kad gyvename didmiestyje, kuriame turi tilpti ir viešasis transportas, ir vairuotojai, ir pėstieji.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.