Vilnius šiemet tvarkys tas gatves, kurios atitiks svarbų kriterijų

Nors Kaunas gatves tvarko jau nuo vasario pradžios, Vilnius į gatves kelininkų siųsti neskuba ir remonto darbus planuoja pradėti tik įpusėjus pavasariui. Be to, sostinės savivaldybės atstovai džiaugiasi, kad kasmet atsirandančių duobių ir tvarkomų gatvių atkarpų esą nuolat mažėja.

Vilnius į gatves kelininkų siųsti neskuba ir remonto darbus planuoja pradėti tik įpusėjus pavasariui.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vilnius į gatves kelininkų siųsti neskuba ir remonto darbus planuoja pradėti tik įpusėjus pavasariui.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vilnius į gatves kelininkų siųsti neskuba ir remonto darbus planuoja pradėti tik įpusėjus pavasariui.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vilnius į gatves kelininkų siųsti neskuba ir remonto darbus planuoja pradėti tik įpusėjus pavasariui.<br>M.Patašiaus nuotr.
Remiantis Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus Viliaus Šilikausko žodžiais, šiemet didžiausi darbai planuojami centrinėje miesto dalyje ir Taikos prospekte.<br>P.Mantauto nuotr.
Remiantis Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus Viliaus Šilikausko žodžiais, šiemet didžiausi darbai planuojami centrinėje miesto dalyje ir Taikos prospekte.<br>P.Mantauto nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 2, 2020, 7:17 AM

Vilniaus miesto ūkio darbams bus skiriama per 66 mln. eurų

„Kadangi per penkerius metus buvo atnaujinta daugiau kaip 200 km sostinės gatvių, jų būklė labai pagerėjo, todėl kasmet atsirandančių avarinių duobių ir tvarkomų gatvių atkarpų skaičius nuolat mažėja“, – portalui lrytas.lt pasakojo Vilniaus miesto savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas.

Pašnekovas užsiminė, jog nors už lango temperatūra ir teigiama, tačiau sąlygos gatvių tvarkymui Vilniaus kelininkams vis dar nėra palankios – remonto darbus planuojama pradėti tik kovo arba balandžio mėnesį. Tiesa, pastarieji tęsis ištisus metus.

A. Visockas atskleidė, jog šiuo metu specialistai kartu su seniūnais sudaro preliminarius 2020-ųjų darbų sąrašus, kurie bus skelbiami kovo mėnesį.

Tačiau jau yra nuspręsta, jog šiemet planuojama daugiau dėmesio skirti pėsčiųjų infrastruktūrai gerinti.

Aiškios ir preliminarios, darbams skiriamos lėšos. Palyginti su praėjusiais metais, šios išaugs 6 mln. eurų.

„2020-ųjų metų biudžete miesto ūkio darbams numatyta skirti apie 66 mln. eurų. Iš viso per praėjusius metus naujai išasfaltuoti net 36 km gatvių, 16 km žvyrkelių, įrengti 29 nauji žalieji koriai sukūrė dar 1819 automobilių statymo vietų kiemuose.

Miesto gatvių, šaligatvių, kiemų remonto bei kitiems ūkio darbams buvo skirta daugiau kaip 11 mln. eurų. Pernai miesto infrastruktūros gerinimui skyrėme apie 60 mln. eurų“, – skaičiavo Vilniaus miesto savivaldybės ekspertas.

Tiesa, panašu, jog didžiausias dėmesys bus skiriamas tik svarbiausiems miesto raizgams.

„Pirmiausia bus tvarkomi kiemai, dviračių takai, gatvės, kuriomis per parą pravažiuoja daugiausia asmeninių arba viešojo naudojimo transporto priemonių, kur daugiausia provėžuotų arba jau anksčiau remontuotų vietų ir nelygumų. Taip pat bus atsižvelgiama ir į seniūnijos, pačių gyventojų prašymus“, – kalbėjo A. Visockas.

Kaunas gatves tvarko jau nuo vasario pradžios

Savo ruožtu Kauno miesto savivaldybė gatvių remonto sezono pradžią paskelbė dar vasario pradžioje. Ypač ankstyvo starto priežastis – neįprastai šilta žiema.

Remiantis Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus Viliaus Šilikausko žodžiais, šiemet didžiausi darbai planuojami centrinėje miesto dalyje ir Taikos prospekte. Tuo metu mažesnės apimties darbų sulauks visos Kauno miesto seniūnijos.

„Kapitalinį Taikos prospekto remontą ketiname pradėti dar kovą, kai tik leis oro sąlygos, o užbaigti rudenį. Vairuotojų iš karto norime atsiprašyti už neišvengiamus nepatogumus.

Šiemet teks apsišarvuoti kantrybe, kad ateityje turėtume patogų ir kokybišką vieną pagrindinių įvažiavimų į miestą“, – kalbėjo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Atkarpoje nuo Ateities pl. iki Pramonės pr. bus iš pagrindų atnaujinta važiuojamoji dalis, ties viešojo transporto stotelėmis įrengtos įvažos autobusams. Vienoje Taikos pr. pusėje suprojektuotas naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, taip pat numatytos nedidelės poilsio aikštelės su suoliukais ir dviračių stovais.

Po pusmečio tikimasi pradėti darbus ir Taikos prospekto atkarpoje nuo Savanorių pr. iki Studentų g. Visą Taikos prospekto projektą numatyta įgyvendinti per dvejus metus, tad likusi dalis nuo Pramonės pr. iki Studentų g. turėtų būti renovuota kitąmet.

Šį pavasarį užbaigus Laisvės alėjos rekonstrukciją nebus pamirštos ir greta esančios gatvės. Didelis dėmesys bus skiriamas Laisvės alėjos prieigų atnaujinimui – Kęstučio, L. Sapiegos ir S. Daukanto gatvių rekonstrukcijai. Šįmet planuojama pradėti ir Muzikinio teatro aplinkos bei Miesto sodo parko atnaujinimą.

„Kęstučio gatvėje veiksmas jau prasidėjo. Kaip ir Taikos prospekte, pirmiausia bus atnaujinamos požeminės vandens komunikacijos, keičiamos kontaktinio tinklo atramos bei įrengiamas apšvietimas.

Atlikus šiuos darbus nuo gegužės mėnesio prasidės pačios gatvės remonto darbai. Atnaujinta bus ne tik važiuojamoji dalis, bet ir šaligatvis“, – patikino A. Pakalniškis.

Šįmet tikimasi startuoti ir su Kauno širdimi vadinama Vilniaus gatvės rekonstrukcija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.