Siekdama sumažinti automobilių spūstis miesto gatvėse prieš keletą metų Kauno savivaldybė pakeitė šviesoforus ir įrengė žaliuosius koridorius. Jie pirmiausia skirti gatvių laidumui didinti, tačiau atlieka ir eismo dalyvių saugumo užtikrinimo funkciją.
Prasidėjus karantinui Kauno gatvėse smarkiai sumažėjo transporto srautas, todėl vairuotojai tikėjosi, kad važiuoti gatvėmis, kur yra žalieji koridoriai, bus dar paprasčiau.
Tokia teorija nepasitvirtino. Ypač važiuojant Savanorių prospektu, kur ties Muravos sankryža važiuojant į miestą dega raudonas šviesoforas, o tolumoje matyti, kad visi kiti šviečia žaliai. Kai užsidega žalia šio šviesoforo spalva, visur kitur dega raudona. Panašių situacijų vairuotojai pastebėjo ir Pramonės prospekte.
Dažnai būna taip, kad vienas ar vos keli automobiliai tuščiose gatvėse stovi prie vieno, po to iš karto prie kitų šviesoforų.
Kauno savivaldybės atstovas Arnoldas Bukelis tikino, kad Transporto ir eismo organizavimo skyriaus darbuotojai specialiai trikdžių nedarė.
„Tai gali būti detekcijos sistemos klaida, kuri bus pašalinta išsiaiškinus priežastis. Neatmetama ir ta prielaida, kad gatvėse sumažėjus transporto srautui vairuotojai važiuoja greičiau, nei leistina. Tai taip pat gali turėti įtakos, kad žaliaisiais koridoriais negalima važiuoti be sustojimų“, – kalbėjo A.Bukelis.