Skęs dar ilgai: į šią atkarpą įvažiavę vairuotojai iš jos gali ir neišvažiuoti

Jau 12 metų ketinama sausinti po lietaus nuolat patvinstančią kelio Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė atkarpą, bet šįmet ir vėl atsirado didingesnių projektų.

Palijus automobiliams ties Naujuoju Lentvariu vėl tenka plaukti.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Palijus automobiliams ties Naujuoju Lentvariu vėl tenka plaukti.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lentvario amžina bala<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lentvario amžina bala<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lentvario amžina bala<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lentvario amžina bala<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lentvario amžina bala<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lentvario amžina bala<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

May 22, 2020, 7:20 PM

Niekaip nusausinti vienos balos nesugebanti Trakų rajono savivaldybė ir kelininkai šįmet rado pasiteisinimą: prasideda tunelio po geležinkeliu Lentvaryje statyba, todėl visos lėšos bus metamos jai ir kelio Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė remontui ties svarbiu infrastruktūros objektu.

Nesvarbu, kad minėtas kelias ties Naujuoju Lentvariu ir vėl apsemtas, įrengti kelio ženklai, vairuotojus įspėjantys apie pavojų.

Ne vienas automobilis šioje vietoje jau sustojo balos viduryje ar įklimpo.

„Čia juk ne Rusnė, nereikia estakados statyti. Be to, ir kelio atkarpa gerokai trumpesnė. Tereikia nedidelio pylimo, geros pralaidos, ir problema išsispręstų“, – kalbėjo Lentvaryje gyvenantis Evaldas. Kiek jis prisimena, kelyje ši bala pavasarį ar po vasaros liūčių atsiranda jau daug metų.

Dėl šios problemos 1200 gyventojų pasirašė peticiją.

Joje rašoma, kad baigus Grigiškių transporto mazgo rekonstrukciją ir įrengus naują tiltą per Vokę bei išvažiavimą į magistralę Vilnius–Klaipėda išaugo automobilių srautas iš Grigiškių į Lentvarį, tačiau miestus skiriantys 4 kilometrai asfaltuoto kelio yra apgailėtinos būklės ir jau keletą dešimtmečių padėtis negerėja.

Peticijos autorių žodžiais, kelyje ne tik nuolatos susidaro bala, bet ir apskritai jis per siauras saugiai automobiliams prasilenkti, neatitinka dvijuosčio kelio pločio reikalavimų.

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) remontuoti šį kelią buvo užsimojusi dar 2008 metais, kai sudarė sutartį su bendrove „Kelprojektas“ rekonstravimo techniniam projektui parengti.

LAKD už projektą sumokėjo 130 tūkst. eurų, bet darbai nepajudėjo.

Po metų direkcija su „Kelprojektu“ sudarė dar vieną sutartį projektui koreguoti. Tai atsiėjo dar 72 tūkst. eurų.

Anot LAKD atstovų, šio kelio rekonstrukciją 2009 metais sustabdė prasidėjusi finansinė krizė. O vėliau atsirado svarbesnių kelių, kuriems prireikė remonto.

Šįmet paskelbus apie Lentvario geležinkelio pervažos rekonstravimo ir tunelio statybos rangos darbų pirkimą paaiškėjo, kad bus sutvarkyta tik kelio Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė atkarpa visai kitoje vietoje – ties būsimu tuneliu. Projekto vertė – beveik 24 mln. eurų.

Trakų rajono merės Editos Rudelienės nuomone, praleisti šios progos nevalia, nes savivaldybė ir gyventojai ne vienus metus atkakliai siekė, kad būtų įrengta šiuolaikiška Lentvario geležinkelio pervaža. Tad balai nusausinti pinigų neliko.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.