Keičiasi „Regitros“ klientų aptarnavimas: ką reikia žinoti klientams

Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą. Įmonės padaliniuose, patenkančiuose į tų savivaldybių teritorijas, kuriose paskelbtas karantinas, bus ribojamas vienu metu aptarnaujamų klientų skaičius, taip užtikrinant 10 kv. m plotą vienam asmeniui. 

Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>T.Bauro nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>T.Bauro nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>T.Bauro nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>T.Bauro nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>T.Bauro nuotr.
Nuo pirmadienio, spalio 26 d., siekdama valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Oct 26, 2020, 10:04 AM

Įmonės klientai raginami dėl vizito užsiregistruoti iš anksto, o esant galimybei paslaugas gauti tiesiog internetu.

Šiuo metu įmonės padaliniuose pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams, o neužsiregistravę asmenys aptarnaujami tik atsiradus laisvai vietai, t. y. kuomet iš anksto užsiregistravę klientai neatvyksta ar atšaukia savo vizitą. Tokia klientų aptarnavimo tvarka išliks ir toliau, pažymi „Regitra“.

Atsižvelgiant į Vyriausybės nutarimą paslaugų teikimo vietose vienam asmeniui užtikrinti 10 kv. m plotą, įmonės padaliniuose, patenkančiuose į tų savivaldybių teritorijas, kuriose paskelbtas karantinas, bus ribojamas vienu metu aptarnaujamų asmenų skaičius. Pavyzdžiui, jei klientų aptarnavimo salės plotas siekia 70 kv. m, tuomet bus aptarnaujama iki 7 klientų.

Toks pat darbo organizavimo principas bus taikomas ir teorijos egzaminų klasėse, skelbiama „Regitros“ pranešime. Pagal tai į priekį bus planuojamas egzaminų vietų skaičius.

Taip pat dalis egzaminų bus vykdomi nenutrūkstamu srautu arba bus perkeliami į kitas dienas. Su asmenimis, kuriems bus atšaukti teorijos egzaminai, susisieks įmonės darbuotojai ir pasiūlys kitus galimus laikus. Kitiems asmenims egzaminai įvyks kaip suplanuota.

Didėjant COVID-19 susirgimų skaičiui visoje Lietuvoje, „Regitra“ klientus kviečia naudotis elektroninėmis paslaugomis.

Nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ar pranešti apie jos pardavimą, užsisakyti naują registracijos liudijimą ir numerio ženklus bei kt.

Siekiant valdyti klientų srautus, visi elektroniniai užsakymai bus pristatomi tik per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.