Įspėjo dėl kelionių autobusais ir traukiniais: kai kuriuos keleivius išlaipina policija

Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų. Keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovas Linas Baužius ir „TOKS“ generalinis direktorius Arūnas Indrašius papasakojo, kaip sugriežtintos karantino sąlygos atsiliepė darbui bei kiek sulaukia keliaujančių žmonių.

Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>T.Stasevičiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Sugriežtėjus karantinui ir sumažėjus keleivių srautui, šalyje pradėjo kursuoti mažiau traukinių bei autobusų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

„Žinių radijas“

Dec 23, 2020, 1:04 PM

L.Baužius teigė, kad per pirmąją koronaviruso bangą dalies traukinių reisų buvo atsisakyta, tačiau vėliau jie buvo sugrąžinti. „Dabar sugrįžome į tą lygį, koks buvo iki šių metų pavasario: atsisakėme dar 32 reisų, o penki reisai yra pakoreguoti“. Tačiau L.Baužius pridūrė, kad nė vieno maršruto nėra atsisakyta.

„Šiuo metu sumažintas reisų skaičius, žmogus visada galės iš taško A į B nuvykti, bet tik tiek, kad tai vyks rečiau. Žiūrima į traukinių užimtumą bei kad išliktų tie laikai, kai žmonės važiuoja į darbą arba iš jo. Visi pagrindiniai reisai palikti“, – aiškino L.Baudžius.

Keleivių vežimo bendrovės vadovas pasakojo, kad labiausiai traukiniai būna užimti 7.30 val. arba prieš 8 val., nes tuo metu traukiniai atvyksta į pagrindinius miestus. Taip pat po darbo, kai 17.30 val. išvyksta iš didžiųjų miestų.

L.Baudžius atskleidė, kad šiuo metu dalis reisų nuimta, todėl tai daro įtaką traukinių užimtumui: „Pagal Vyriausybės nutarimą, traukinys negali būti užpildytas daugiau nei 50 proc., nes turime išlaikyti socialinę distanciją tarp žmonių, ne mažiau nei vienas metras. Mes taikome šachmatinį sodinimą“.

Anot pašnekovo, dabar žmonių trūksta, kad galėtų tinkamai paskirstyti visas pajamas, tačiau įmonė nesistengia ir neskatina, kad žmonės keliautų.

„Per pirmąją koronaviruso bangą kalbėjome, kad pandemija negali būti priežastis atleisti darbuotojus. Žmonių pavasarį nesiuntėmė į prastovas, nes buvo sukaupę atostogų, todėl jas efektyviai išnaudojome. Darbuotojus tikrai išsaugosime, o dėl prastovų žiūrėsime, kad veiksmai, kuriuos priimsime, būtų mažiausiai žalingi darbuotojams“, – sakė L.Baudžius.

Keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovas atskleidė, kad iš policijos gavo pranešimą, jog bus tikrinami keleiviai bei jų kelionės tikslai. Tai bus daroma pagrindinėse stotyse prieš traukiniui išvykstant, todėl įmonė savo klientams rekomenduoja turėti asmens dokumentą ir lapą, kuris pagrindžia kelionę.

„Mes patys tikrinimo funkcijos neatliekame, tik valdome keleivių srautą bei kad jie dėvėtų kaukes ir dezinfekuotų rankas. Užtikrinti vykimo tikslą ir būtinybę – Lietuvos policijos pareiga. Tikiu, kad šiuo metu mūsų keleiviams tai yra būtinoji kelionė, o ne pramoga“, – teigė L.Baudžius.

„TOKS“ generalinis direktorius A.Indrašius pasakojo, kad, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo apie 50 proc. reisų bei jie yra sumažinami visomis kryptimis ir padidinti laiko tarpai. Anksčiau autobusai važiuodavo kas 15 min., o dabar – kas pusvalandį arba net kas valandą. Vienomis kryptimis sudėliota taip, kad autobusai išvyksta du ar tris kartus per dieną.

„Keleivių per tris darbo dienas ir savaitgalį tikrai sumažėjo. Visame autobuse lieka po vieną, du ar tris keleivius. Tiek sumažėjo keleivių, kad net degalai neatsiperka.

Kai kurie keleiviai važiuoja trumpais atstumais, todėl jaučiame, kad žmonės pasižiūrėjo į šį reikalą atsakingai bei sumažino kelionių važiavimo skaičių“, – teigė A.Indrašius.

Anot pašnekovo, jau nuo pirmos pandemijos pradėjo uždarinėti užsakomuosius, tarptautinius reisus, todėl dalis darbuotojų jau prastovose. Iš karto išleido garbingo amžiaus vairuotojus į prastovas. Be kita ko, šiuo metu mažinami reisai, todėl dalis darbuotojų išleidžiami atostogų arba irgi eina į prastovas.

Tolimo keleivinio transporto įmonės „TOKS“ geralinis direktorius pasakojo, kad apie būtinas keliones teikia informaciją internetinėje prekyboje, jog be svarios priežasties nekeliautų, autobusų stotyse iškabinti lapeliai su informacija. Be to, kasininkė arba traukinio darbuotojas perspėja, kai keleivis įlipa į autobusą.

A.Indrašius minėjo, jog nebuvo dienos, kai autobusai nebuvo patikrinti policijos pareigūnų. Net buvo keleivių, kuriems teko išlipti iš autobuso ir grįžti atgal namo, nes neturėjo pateisinamos priežasties.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.