Pravažiavo per miestą
Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vyriausiasis specialistas Vismantas Užalinskas naujienų portalui JP sakė, kad nestandartinis krovinį iš Estijos link Baltarusijos vežė bendrovė „Jūrtransa“.
„Krovinio plotis 6,4 m, aukštis 4,9 m, o vilkiko ilgis 20 metrų. Negabaritinis krovinys per miestą buvo vežamas todėl, kad aplinkkelis per siauras tokio pločio ir aukščio kroviniui. Jis buvo vežamas Smėlynės-S. Kerbedžio-Nemuno-Aukštaičių-J. Basanavičiaus-Ramygalos gatvėmis“, – aiškino V. Užalinskas.
Vežti – ne naujiena
Transporto ekspedicinė ir laivų agentavimo įmonės „Jūrtransa“ komercijos direktorius Tomas Jonkus pasakojo, kad jų įmonei gabenti negabaritinius krovinius ne naujiena.
„Esame sukaupę didelę patirtį negabaritinių cilindro–kūginių talpų (CKT) pervežime ir montavime beveik visoms Lietuvos alaus darykloms, taip pat alaus darykloms Rusijoje, Baltarusijoje ir Ukrainoje.
Kelis paskutinius metus intensyviai vežame įvairius transformatorius elektros stotims, elektrinėms bei vėjo jėgaines tokiems gamintojams kaip „Enercon“, „Nordex“, – pristatė įmonę T. Jonkus.
Maršrutą suderino
Pasak jo, negabaritinio krovinio maršrutas yra suderintas ir patikrintas.
„Maršrutas per miestą pasirinktas, nes Panevėžio aplinkkelis netinka – krovinys per platus. Negabaritinis krovinys iš Lietuvos vežamas per Baltarusiją į Rusiją. Nestandartinis krovinys – buteliavimo linija“, – teigė T. Jonkus.