Spūstys taip išvargino, kad gatvėje panaikino dalį automobilių statymo vietų

Darbo dienomis kasdien užsikemšant uostamiesčio Kauno gatvei, nuspręsta naikinti dalį automobilių statymo vietų važiuojamojoje kelio dalyje Šilutės plento link. Tikimasi, kad tai padės išspręsti kamščių problemą.

Darbo dienomis kasdien užsikemšant uostamiesčio Kauno gatvei, nuspręsta naikinti dalį automobilių statymo vietų važiuojamojoje kelio dalyje Šilutės plento link.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
Darbo dienomis kasdien užsikemšant uostamiesčio Kauno gatvei, nuspręsta naikinti dalį automobilių statymo vietų važiuojamojoje kelio dalyje Šilutės plento link.<br>T.Bauro asociatyvi nuotr.
Darbo dienomis kasdien užsikemšant uostamiesčio Kauno gatvei, nuspręsta naikinti dalį automobilių statymo vietų važiuojamojoje kelio dalyje Šilutės plento link.<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Darbo dienomis kasdien užsikemšant uostamiesčio Kauno gatvei, nuspręsta naikinti dalį automobilių statymo vietų važiuojamojoje kelio dalyje Šilutės plento link.<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Darbo dienomis kasdien užsikemšant uostamiesčio Kauno gatvei, nuspręsta naikinti dalį automobilių statymo vietų važiuojamojoje kelio dalyje Šilutės plento link.<br>M.Patašiaus asociatyvi nuotr.
Darbo dienomis kasdien užsikemšant uostamiesčio Kauno gatvei, nuspręsta naikinti dalį automobilių statymo vietų važiuojamojoje kelio dalyje Šilutės plento link.<br>M.Patašiaus asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Virginija Kesminė, www.ve.lt

Apr 15, 2021, 3:15 PM

Eismo saugumo komisijai siūlymą uždrausti statyti transporto priemones gatvės atkarpoje tarp policijos komisariato ir Šilutės plento pateikė Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika.

Jo teigimu, problema, kai piko metu užsikemša Kauno gatvė, matoma kiekvieną dieną. M. Džermeika tikino pats kiekvieną dieną matantis kamščius pro kabineto langą – eilė nusidriekia iki pat „Akropolio“.

Tokia situacija susidaro, nes dalis kelio užstatyta automobiliais ir vienoje juostoje galimybės įvažiuoti į rekonstruotą sankryžą laukia tiek sukantieji į kairę link Tilžės žiedo, tiek sukantieji į dešinę link Baltijos žiedo.

„Paskaičiavome, kad Kauno gatvės dešinėje pusėje leidžiamas parkavimas aštuoniolikai automobilių. Uždraudus jiems ten stovėti, automobiliai galėtų įvažiuoti į šviesoforinę sankryžą jau dviem eismo juostomis, taip sutrumpintume stovinčių automobilių srautą“, – siūlė M. Džermeika.

Jis pripažino, kad gyventojams teks statyti savo automobilius toliau nuo namų. Tačiau, pasak pareigūno, toje vietoje statomų transporto priemonių skaičius yra palyginti nedidelis, bet turi daug įtakos kamščiui, kuriame įstringa daug vairuotojų.

„Jie turi galimybę parkuoti „Akropolio“ aikštelėse, taip pat atsilaisvina kitos vietos Kauno gatvėje po 17 valandos išvykstant policijos darbuotojams, paskutinioji „Akropolio“ aikštelė. Pasirinkimų tikrai yra, tik nebūtų patogumo per savo langus matyti priparkuotą automobilį“, – argumentavo M. Džermeika.

Jam pritarė ir laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto“ vadovas Andrius Samuilovas, nes spūstyse įstringa ir autobusai, kurie dažnai net negali pajudėti iš stotelės prie komisariato.

„Pats laikas gatves atlaisvinti važiavimui, ne parkavimui. Kaip teisingai suskaičiavo, 18 automobilių ten gadina gyvenimą keliems šimtams per valandą. Galiu priminti, kad esame pritarę, jog pasibaigus karantinui ir kitose magistralinėse gatvėse parkavimas būtų uždraustas arba sumažintos laiko galimybės“, – teigė A. Samuilovas.

Nuskambėjo siūlymų leisti statyti automobilius ten po 18 ar 19 valandos iki 7-7.30 ryto. Bet galiausiai sutarta, kad geriau visai drausti statyti, nes net įvedus laiko apribojimą atsiranda vairuotojų, ten paliekančių automobilius ir kitomis valandomis. Tokiu atveju net ir vienas automobilis gali tapti spūsties priežastimi.

Taip pat atkreiptas dėmesys, kad pradėjus darbus Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje klaipėdiečiai renkasi alternatyvius maršrutus, kurių vienas yra per Kauno gatvę. Dėl to pralaidumas tampa dar svarbesnis.

Eismo saugumo komisija balsų dauguma nusprendė, kad ženklai, draudžiantys stovėti atkarpoje nuo komisariato iki Šilutės plento, bus įrengti kuo greičiau, nelaukiant karantino pabaigos.

Deja, tai nepagerins esamos situacijos, kai ne tik gyventojai, bet ir į komisariatą atvykstantys žmonės neturi kur palikti automobilių.

Šių metų pabaigoje arba kitų pradžioje turėtų prasidėti daugiaaukščio garažo prie policijos komisariato statybos. Turėtų iškilti 172 vietų daugiaaukštis garažas, kuris išspręs problemas. Tačiau iki to laiko, kol garažas bus pastatytas, automobiliai ir toliau grūsis Kauno gatvės daugiabučių kiemuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.