Susirūpino dėl judria sostinės gatve važiavusio neįgaliojo: situacija – labai pavojinga

„Labai daug avarinių situacijų, labai pavojinga“, – toks prierašas pasklido feisbuko grupėje „Reidas Vilniuje“. Šalia jo buvo prisegta nuotrauka, kurioje matyti, kad neįgalusis su elektrine transporto priemone važiuoja vidury kelio. Viskas vyko sostinės Ozo g.

Šią savaitę užfiksuota kita transporto priemonė – sostinės Ozo g.<br>„Reidas Vilniuje“ grupės nario nuotr.
Šią savaitę užfiksuota kita transporto priemonė – sostinės Ozo g.<br>„Reidas Vilniuje“ grupės nario nuotr.
Viniaus Pilaitės gyventojai prieš kelias savaites užfiksavo neaiškią raudonos spalvos transporto priemonę, kuri važinėjo šaligatviais.<br>lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Viniaus Pilaitės gyventojai prieš kelias savaites užfiksavo neaiškią raudonos spalvos transporto priemonę, kuri važinėjo šaligatviais.<br>lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Vilniaus apskrities policijos atstovė Julija Samorokovskaja teigė, kad KET numatyta, kad neįgaliųjų vežimėliais neįgaliesiems leidžiama važiuoti dešiniuoju važiuojamosios dalies pakraščiu.<br>V.Balkūno nuotr.
Vilniaus apskrities policijos atstovė Julija Samorokovskaja teigė, kad KET numatyta, kad neįgaliųjų vežimėliais neįgaliesiems leidžiama važiuoti dešiniuoju važiuojamosios dalies pakraščiu.<br>V.Balkūno nuotr.
Šią savaitę užfiksuota kita transporto priemonė – sostinės Ozo g.<br>„Reidas Vilniuje“ grupės nario nuotr.
Šią savaitę užfiksuota kita transporto priemonė – sostinės Ozo g.<br>„Reidas Vilniuje“ grupės nario nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 29, 2021, 4:07 PM, atnaujinta Jul 29, 2021, 4:07 PM

Po paskelbtu įrašu komentatoriai pradėjo klausti, ar apie šį asmenį buvo pranešta policijai. Viena moteris parašė, kad negalią turintis žmogus labai dažnai važinėja toje vietoje. Kiti svarstė, jog situacija iš tiesų yra labai pavojinga.

„Negalima ant tokių žmonių pykti, bet jis važiuoja 10–20 km/val. greičiu, kur galimas greitis 50–60 km/val. Nemanau, kad tai yra gerai“, – rašė Giedrius.

Saugaus vairavimo mokytojas Darius Kanapinskas tvirtino, jog Kelių eismo taisyklėse (KET) nedraudžiama neįgaliajam važiuoti keliu, tačiau, jo nuomone, tai daryti yra nesaugu.

„Taisyklėse pasakyta, kad gali važiuoti važiuojamąja dalimi, tačiau šis asmuo rieda per vidurinę eismo juostą, o turėtų – dešiniau ir arčiau važiuojamosios dalies“, – naujienų portalui lrytas.lt teigė D.Kanapinskas.

Pasak pašnekovo, negalią turintis žmogus važiuoja šalia krovininių automobilių, kurių vairuotojai gali nepastebėti smulkios transporto priemonės, todėl išauga susidūrimo tikimybė. Jis mano, kad neįgalusis važiuodamas kelyje turėtų būti užsidėjęs ryškiaspalvę liemenę, jog būtų matomas.

„Dabar daug kur keičiamas eismas, todėl ne visi užvažiavimai yra pritaikyti neįgaliesiems. Aišku, čia yra Ozo g., kur infrastruktūra yra tikrai išplėtota, visgi šio žmogaus pasirinkimas nėra pats saugiausias“, – pabrėžė saugaus vairavimo mokytojas.

D.Kanapinskas pasakojo, kad jo mama prieš penkerius metus turėjo lūžius, todėl jai nupirko neįgaliojo vežimėlį: „Ta triratė transporto priemonė gali važiuoti net 25 km/val. greičiu. Aišku, mama nevažiuoja tokiu greičiu“.

Vilniaus apskrities policijos atstovė Julija Samorokovskaja teigė, kad KET numatyta, kad neįgaliųjų vežimėliais neįgaliesiems leidžiama važiuoti dešiniuoju važiuojamosios dalies pakraščiu (nesvarbu, ar yra kelkraštis, šaligatvis, pėsčiųjų takas).

Neįgaliesiems važiuojant dešiniuoju važiuojamosios dalies pakraščiu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui neįgaliųjų vežimėlis turi būti su atšvaitais: kairėje neįgaliųjų vežimėlio pusėje iš priekio – baltu, o iš galo – raudonu.

Šiais metais Ozo g. užregistruoti 8 eismo įvykiai, o praeitais – 3.

Naujienų portalas lrytas.lt primena, kad Vilniaus Pilaitės gyventojai prieš kelias savaites užfiksavo neaiškią raudonos spalvos transporto priemonę, kuri važinėjo šaligatviais. Dauguma ekspertų spėjo, jog šis automobilis skirtas neįgaliesiems.

„Manau, kad šis vairuotojas negalėtų važinėti tose vietose, kur vaikšto pėstieji. Pareigūnai turėtų pasižiūrėti, kokia šios transporto priemonės galia ir kokiai kategorijai ji priklauso. Man atrodo, kad ši transporto priemonė priklauso motorolerių kategorijai, todėl turėtų būti registruota“, – kalbėjo Pilaitės gyventojas.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.