Nors šioje miesto dalyje prie Klaipėdos naujojo turgaus stotelės driekiasi dviračių takas, tačiau dėl šalia esančios parduotuvės, automobilių stovėjimo aikštelės bei autobusų stotelės dviračiams pravažiuoti dažnu atveju tampa neįmanoma.
„Kartais būna neramu, kai žmogus išlipa iš autobuso, eina iš parduotuvės ar statosi mašiną. Galėtų būti didesnis atstumas arba borteliai, tada būtų saugiau“, – teigė klaipėdietė.
Dviratininkams problemų kyla ir senamiestyje. Mat neretai, autobusai ir automobiliai tiesiog įvažiuoja į dviračių taką, tad ir dviratininkams tenka sustoti.
„Nelogiška vieta, nes jei važiuotų autobusas ir kažkas sustotų – įvyktų avarinė situacija. Pati dabar važiavau per pėsčiųjų taką. Kartais būna nesaugu, nes automobilis važiuoja iš galo, todėl aš visada stengiuosi važiuoti priešinga puse, kad matyčiau viską“, – pabrėžė kita klaipėdietė.
Tokiuose dviračių takų ruožuose, anot Klaipėdos dviratininkų, pavojus kyla ir jiems, ir pėstiesiems.
„Pagrindinės nelaimės – susidūrimai su pėsčiaisiais. Viena iš pagrindinių bėdų yra pėstieji, paspirtukininkai, dviratininkai ir automobilių vairuotojai. Automobilių vairuotojai nepaiso taisyklių. Be to, dažnai nepraleidžia dviratininkų“, – akcentavo Lietuvos dviratininkų bendrijos tarybos narys Saulius Ružinskas.
Klaipėdos savivaldybė pripažįsta: problema dėl daug metų grėsmę keliančių dviračių takų žinoma.
„Ne paslaptis, kad anksčiau savivaldybės administracijai trūko dėmesio dviračių gabaritams ir takams. Nebuvo įvertinta ir tai, kad daugiau važinės automobiliai. Tie dviračių takai buvo padaryti per siauri“, – kalbėjo Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Anot savivaldybės atstovų, dalis pavojingų dviračių takų ruožų bus atnaujinti rekonstruojant tam tikras miesto gatves.
„Prie tų padarytų klaidų kažkada grįšime. Pirmiausia reikėtų sutvarkyti didžiausias problemas, pavyzdžiui, centrinę miesto dalį. Iš policijos gauname pastabų, kad susidūrimo atvejų yra padaugėję.
Mūsų vizija – maksimaliai užtikrinti saugumą viešajam transportui ir dviratininkams“, – akcentavo Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Klaipėdos savivaldybė viliasi, kad pavojingiausių dviračių takų vietų rekonstrukcija bus baigta per ketverius metus.