Paryžiaus paspirtukininkai verčiami lėtinti greitį judriose zonose

Paspirtukų nuomos operatoriai pranešė, kad nuomojami elektriniai paspirtukai daugelyje Paryžiaus vietovių priversti sulėtinti greitį iki šiek tiek didesnio nei ėjimo greitis.

Paspirtukų nuomos operatoriai pranešė, kad nuomojami elektriniai paspirtukai daugelyje Paryžiaus vietovių priversti sulėtinti greitį.<br>www.unsplash.com nuotr.
Paspirtukų nuomos operatoriai pranešė, kad nuomojami elektriniai paspirtukai daugelyje Paryžiaus vietovių priversti sulėtinti greitį.<br>www.unsplash.com nuotr.
Paspirtukų nuomos operatoriai pranešė, kad nuomojami elektriniai paspirtukai daugelyje Paryžiaus vietovių priversti sulėtinti greitį.<br>www.unsplash.com nuotr.
Paspirtukų nuomos operatoriai pranešė, kad nuomojami elektriniai paspirtukai daugelyje Paryžiaus vietovių priversti sulėtinti greitį.<br>www.unsplash.com nuotr.
Paspirtukų nuomos operatoriai pranešė, kad nuomojami elektriniai paspirtukai daugelyje Paryžiaus vietovių priversti sulėtinti greitį.<br>www.unsplash.com nuotr.
Paspirtukų nuomos operatoriai pranešė, kad nuomojami elektriniai paspirtukai daugelyje Paryžiaus vietovių priversti sulėtinti greitį.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Nov 15, 2021, 3:48 PM

700 Prancūzijos sostinės rajonų, įskaitant esančius aplink pagrindines lankytinas vietas, tokias kaip Eifelio bokštas ir Luvro muziejus, nuomojamo paspirtuko greitis dabar ribojamas iki 10 kilometrų per valandą.

Nuomos kompanijų „Dott“, „Tier“ ir „Lime“ valdomi paspirtukai, stebimi realiu laiku pagal geografinę vietą, bus automatiškai sulėtinami iki pusės įprasto didžiausio greičio, kai tik įvažiuos į nurodytas vietas.

Pagrindinis kriterijus renkantis zonas buvo didelis pėsčiųjų skaičius, teigiama bendrame operatorių pranešime. Į jas įeina parkai, sodai, gatvės prie mokyklų, aikštės prieš viešuosius pastatus ir maldos vietas, pėsčiųjų gatvės ir judrios prekybos zonos.

Birželį pėsčiųjų zonoje paspirtuko partrenktos 32 metų italės žūtis paskatino reikalauti sugriežtinti taisykles šioms transporto priemonėms. Miesto merija pagrasino trims privatiems operatoriams, kad atnaujins jų licencijas tik tuo atveju, jei jie rodys pažangą dėl greičio apribojimų ir taip pat paskatins naudotojus statyti paspirtukus tam skirtose vietose, o ne numesti ant gatvių ir šaligatvių.

Už transportą atsakingas Paryžiaus mero pavaduotojas Davidas Belliard‘as pirmadienį naujienų agentūrai AFP sakė, kad nauji apribojimai yra „pirmas žingsnis, bet toli gražu nepakankamas“.

Pasak jo, reikia daugiau mažo greičio zonų, įskaitant tas vietas, kuriose pėstieji, dviratininkai ir paspirtukų vairuotojai dalijasi erdvėmis, pavyzdžiui, itin populiariose Sen Marteno kanalo ir Senos upės krantinėse, kur ilguose ruožuose nėra automobilių.

Kiekvienas Paryžiaus rajonas artimiausiomis savaitėmis pateiks pageidaujamų lėtųjų zonų sąrašą, jis bus perduotas operatoriams. Tuo metu trys operatoriai ėmėsi veiksmų spręsdami dažnai anarchiško paspirtukų statymo problemą.

Dabar jie reikalauja, kad vartotojai padarytų nuotrauką, įrodančią, jog pastatė paspirtuką tinkamoje vietoje, taip pat sukūrė jungtinę 12 žmonių darbo grupę, surenkančią bet kur gatvėje paliktus paspirtukus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.