Net piko valandomis niekur nebuvo matyti eismą reguliuojančių policininkų, todėl šalutiniuose keliuose sustojusios mašinos įstrigdavo ilgam, o atsargesni vairuotojai sulaukdavo piktų pypsėjimų ir netgi plūdimosi.
Susidūrimų, aišku, nebuvo išvengta. Apie tai liudydavo ir paliktos plastiko duženos.
Labai vargino pernelyg užtrukęs modernių šviesoforų montavimas. Dabar, kai jau jie įjungti, vėl negali nulaikyti nuostabos, kad čia tiek daug keistų staigmenų.
Ties kiekviena eismo juosta turėtų būti po vieną šviesoforą, bet taip nėra. Tad važiuojantieji tilto kryptimi vadovaujasi vienu šviesoforu dviem juostoms, o tai vargina.
O baisiausia yra atskubantiems nuo tilto pusės – jie turi važiuoti tada, kai ties jų linija dega raudona šviesa! Neryški rodyklė šioje šviesoforo akyje tik sufleruoja, kad ji yra skirta sukantiems į kairę. Taigi pirmąkart važiuojantieji staiga stabdo, paskui išnagrinėja situaciją ir pasileidžia degant raudonai.
Kokie netikšos ir negrabėliai galėjo šitaip kvailai ir pavojingai sumodeliuoti šviesoforų sistemą?