Ne visi koncernai palaiko klimato kaitos apribojimus: kai kurie nespėja į „elektromobilių traukinį“

„Toyota“ koncernas buvo pripažintas vienu labiausiai besipriešinančių kovai su klimato kaita. Labiausiai klimato kaitos apribojimams priešinasi „ExxonMobil“ ir „Chevron“ koncernai, o štai „Toyota“ atsidūrė trečioje vietoje.

Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Dec 27, 2021, 4:24 PM

Kaip rašo „Carscoops“, „Toyota“ kaltinama tuo, kad itin smarkiai priešinasi nutarimams, kurie turi įtakos klimato kaitai ir nukreipti į ekologiją.

„InfluenceMap“ organizacija sudarė reitingą koncernų, kurie labiausiai nenori suvaržymų, skirtų klimato kaitai mažinti.

Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.

Kaip leidiniui „Carscoops“ teigė „InfluenceMap“ direktorius Edas Kolinsas, priešinimasis klimato kaitai reiškia ne tik taisyklių nesilaikymą, bet ir itin įmantrius būdus daryti įtaką įvairių vyriausybių sprendimams, kad sumažintų ribojimus klimato kaitos klausimais.

Kaip rašo „The New York Times“, japonų „Toyota“ už uždarų durų agitavo kai kuriuos Jungtinių Amerikos Valstijų kongreso narius priešintis Amerikos prezidento Džo Baideno administracijos planams spartinti šios šalies automobilių parko elektrifikaciją. Esą japonai nespėja į „elektromobilių traukinį“.

Dar 2020 m. tapo žinoma, kad „Toyota“ didelėmis pinigų sumomis parėmė Amerikos Respublikonų partiją, kurios nemaža dalis kongresmenų abejoja mokslininkų išvadomis apie klimato kaitą.

„Toyota“ korporacijos vadovas Akio Toyoda jau anksčiau teigė, kad jeigu Japonija persės ant elektromobilių, šalyje paprasčiausiai neužteks elektros energijos, o reikiamos elektromobiliams infrastruktūros investicijos sieks nuo 135 iki 358 milijardų dolerių.

Dėl to A.Toyoda agituoja likti prie hibridinių ir vandenilinių technologijų, kurios nereikalauja didelių investicijų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.