Kaip rašo „Carscoops“, „Toyota“ kaltinama tuo, kad itin smarkiai priešinasi nutarimams, kurie turi įtakos klimato kaitai ir nukreipti į ekologiją.
„InfluenceMap“ organizacija sudarė reitingą koncernų, kurie labiausiai nenori suvaržymų, skirtų klimato kaitai mažinti.
Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“, 18 vietoje BMW, 24 – „Daimler“ koncernas, o 25 – „Hyundai“ kompanija.
Kaip leidiniui „Carscoops“ teigė „InfluenceMap“ direktorius Edas Kolinsas, priešinimasis klimato kaitai reiškia ne tik taisyklių nesilaikymą, bet ir itin įmantrius būdus daryti įtaką įvairių vyriausybių sprendimams, kad sumažintų ribojimus klimato kaitos klausimais.
Kaip rašo „The New York Times“, japonų „Toyota“ už uždarų durų agitavo kai kuriuos Jungtinių Amerikos Valstijų kongreso narius priešintis Amerikos prezidento Džo Baideno administracijos planams spartinti šios šalies automobilių parko elektrifikaciją. Esą japonai nespėja į „elektromobilių traukinį“.
Dar 2020 m. tapo žinoma, kad „Toyota“ didelėmis pinigų sumomis parėmė Amerikos Respublikonų partiją, kurios nemaža dalis kongresmenų abejoja mokslininkų išvadomis apie klimato kaitą.
„Toyota“ korporacijos vadovas Akio Toyoda jau anksčiau teigė, kad jeigu Japonija persės ant elektromobilių, šalyje paprasčiausiai neužteks elektros energijos, o reikiamos elektromobiliams infrastruktūros investicijos sieks nuo 135 iki 358 milijardų dolerių.
Dėl to A.Toyoda agituoja likti prie hibridinių ir vandenilinių technologijų, kurios nereikalauja didelių investicijų.