Kelių direkcijos vadovas: apie 38 proc. valstybinės reikšmės kelių neatitinka keliamų reikalavimų

Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama. Pasak jo, taip yra dėl to, kad didesnė dalis lėšų per praėjusius 4–5 metus buvo skirta žvyrkelių asfaltavimui.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius tvirtina, kad situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2022-06-29 13:45

„Reikia pripažinti, kad bendra situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama, nes apie 38 proc. visų kelių neatitinka keliamų reikalavimų. Dabar turime prioritetą skirti daugiau lėšų tinklo kokybės gerinimui ir šiais metais daugiau yra koncentruojamasi į rajoninius ir krašto kelius, kur iš tikrųjų situacija yra dar ženkliai blogesnė negu autostradoje Vilnius–Kaunas–Klaipėda“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pristatydamas kelių būklę Lietuvoje teigė R. Lipkevičius.

„Gauname krūvą skundų, kad tie keliai yra praktiškai sugriuvę. Šiais metais remontuojama apie 200 km krašto, rajoninių kelių“, – pridūrė jis.

Pasak jo, atskirose Vilnius–Kaunas–Klaipėda (A1) autostrados vietose yra juntami nelygumai, ypač atkarpoje tarp Vilniaus ir Kauno, juos planuojama tvarkyti.

„A1 tikrai nebus pamirštas ir ruože netoli Kryžkalnio jau praeitais metais dalis autostrados buvo sutvarkyta taip, kad ta danga atnaujinta. Žiūrėsime tyrimo rezultatus, ir jeigu jie parodys, kad dalis nuo 72 iki 81 km yra sparčiai blogėjanti, įvertinsime tai ir žiūrėsime pagal finansavimą kitais metais, tvarkysime“, – sakė R. Lipkevičius.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius taip pat pažymėjo, kad praeitą savaitę Lietuvoje siautusi liūtis daugiausiai nuostolių padarė Prienų ir Kaišiadorių rajonų keliams. R. Lipkevičius konstatavo, kad liūtis padarė nemažai žalos, nes vietomis reikia iš naujo tiesti apie 50 metrų atskiro kelio, kalbant ir apie santaką, ir apie asfalto dangą.

„Kaišiadorių rajone buvo pažeisti keturi keliai, du iš jų jau pavyko atstatyti ir iš principo ten eismas yra garantuotas. Kiti du, kur jau buvo pažeisti tiek, kad nebegalima organizuoti eismo, suorganizuotos apylankos ir skaičiuojami bei rengiami paprastieji remonto aprašai ir įmonė turės pasirengusi aprašus susiderinti ir tuos nuostolius, kuriuos pridarė gamta, atstatyti“, – aiškino jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.