Važiuoti Nemuno krantinėje nutiestu dviračių taku kauniečiai kartais privengia – tam yra viena svarbi priežastis

Prieš porą metų baigta tvarkyti Nemuno krantinė ir toliau kaitina gyventojų aistras. Tik po skaudžių įvykių įrengti atitvarai smarkiai padidino pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą, tačiau akyli kauniečiai krantinėje pasigedo tinkamo apšvietimo.

Ne visos krantinės atkarpos yra tinkamai apšviestos, todėl keliauti čia nejauku.<br>B.Sabaliauskaitės nuotr.
Ne visos krantinės atkarpos yra tinkamai apšviestos, todėl keliauti čia nejauku.<br>B.Sabaliauskaitės nuotr.
Ne visos krantinės atkarpos yra tinkamai apšviestos, todėl keliauti čia nejauku.<br>B.Sabaliauskaitės nuotr.
Ne visos krantinės atkarpos yra tinkamai apšviestos, todėl keliauti čia nejauku.<br>B.Sabaliauskaitės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 27, 2022, 8:16 PM

Tarp Nemuno salos ir Karaliaus Mindaugo prospekto įsiterpusioje krantinėje dienos metu galima sutikti nemažai pėsčiųjų, bėgikų, dviratininkų.

Tačiau tamsiuoju paros laiku žmonės vengia krantinės pirmiausia dėl saugumo trūkumo – ne visos atkarpos yra tinkamai apšviestos, todėl keliauti krantine sutemus nėra jauku ir saugu.

Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis sakė, kad iki šiol iš gyventojų pastabų dėl apšvietimo Nemuno krantinėje savivaldybės specialistai nėra sulaukę.

„Tamsiuoju paros metu dviratininkų taką šviesa pasiekia iš apšviesto Karaliaus Mindaugo prospekto. Svarstysime, kaip minėtoje vietoje situaciją būtų galima pagerinti“, – komentavo savivaldybės atstovas.

Išgirdusi Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo komentarus dažnai iš Panemunės į miesto centrą ir atgal dviračiu keliaujanti kaunietė Indrė sakė, kad miesto savivaldybė jau ne pirmą kartą susirūpina gyventojų saugumu ne prevenciškai, o tik po skaudžių įvykių.

„Turbūt teks palaukti, kol čia ką nors apiplėš ar išprievartaus, kad miesto tvarkytojai pasirūpintų bent apšvietimu. Vasarą dar kartais rizikuoju sutemus atkarpą nuo Nemuno salos iki A.Juozapavičiaus prospekto palei upę įveikti, bet trumpėjant dienoms dažniausiai nuo Nemuno salos kylu į Karaliaus Mindaugo prospektą, kur tenka kvėpuoti išmetamosiomis automobilių dujomis, užuot važiavus vaizdingu keliu“, – piktinosi mergina.

„Dažnai sėdu ant dviračio jau sutemus, ypač atėjus rudeniui. Žmonės net stebisi, kaip važiuoju tamsoje.

Tačiau juk dviratis turi savo apšvietimą, todėl net ten, kur takas apšviestas, vis tiek naudoju savo lempas.

Visai kita tema – saugumas nuo galimų piktavalių. Žinoma, kad taku, kuris apšviestas, gerokai jaukiau važiuoti“, – sakė dviračių entuziastas, viešosios įstaigos „Dvirata“ vadovas kaunietis Darius Pekarskas.

Dviratininkas patvirtino, kad atkarpoje nuo Nemuno salos iki A.Juozapavičiaus prospekto šviesos nuo Karaliaus Mindaugo prospekto tikrai nepakanka ir šis ruožas yra visiškai tamsus.

„Yra ir daugiau tamsių vietų dviračių takuose, kurie nutolę nuo pagrindinių miesto gatvių. Kartais apšvietimas gal ir įrengtas, bet lempos perdegusios ar sugadintos.

Manau, takams trūksta reguliarios priežiūros“, – sakė kaunietis.

Po atnaujinimo 2019 metais Nemuno krantinėje neįrengtas ne tik apšvietimas, bet ir beveik metus nebuvo žmones nuo pavojingo įkritimo į upę saugančių atitvarų. Jie sumontuoti tik po to, kai įvyko net kelios skaudžios nelaimės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.