Vairuotojai prapliupo keiksmais: šioje vietoje formuojasi seniai matytos spūstys

Vėl pradėjus veikti rekonstruojamos Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžos šviesoforams, apie mėnesį ja žiedu važinėję vairuotojai prapliupo keiksmais. Dėl sutrikusio eismo joje, net ir ne piko metu, susiformavo seniai matytos transporto spūstys. Laimei, jos truko neilgai.

Vėl pradėjus veikti rekonstruojamos Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžos šviesoforams, apie mėnesį ja žiedu važinėję vairuotojai prapliupo keiksmais.<br>www.ve.lt nuotr.
Vėl pradėjus veikti rekonstruojamos Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžos šviesoforams, apie mėnesį ja žiedu važinėję vairuotojai prapliupo keiksmais.<br>www.ve.lt nuotr.
Vėl pradėjus veikti rekonstruojamos Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžos šviesoforams, apie mėnesį ja žiedu važinėję vairuotojai prapliupo keiksmais.<br>www.ve.lt nuotr.
Vėl pradėjus veikti rekonstruojamos Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžos šviesoforams, apie mėnesį ja žiedu važinėję vairuotojai prapliupo keiksmais.<br>www.ve.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Darius Čiužauskas

Nov 9, 2022, 4:22 PM

Praėjusį penktadienį uostamiesčio vairuotojai tiesiog „sprogo“. Socialinėje erdvėje liejosi pasipiktinimai dėl to, kas visą dieną vyko šiuo metu rekonstruojamoje Minijos, Pilies, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvių sankryžoje.

Naktį iš lapkričio 3 d. į lapkričio 4-ąją joje demontuotas laikinas žiedas ir nuo ankstyvo ryto vėl pradėjo veikti šviesoforai. Ir netrukus viename judriausių miesto transporto mazgų ėmė formuotis didžiuliai automobilių kamščiai.

Penktadienį Pilies gatvę mašinos užkimšo nuo pat sankryžos iki Pilies tilto ir net už jo.

Savaitgalį, sumažėjus transporto srautams, eismas sankryžoje beveik grįžo į savo vėžes. Nors sekmadienio vakarą prie jos žalio šviesoforo signalo laukė daugiau automobilių, nei būdavo anksčiau.

Klaipėdiečiai baiminosi pirmadienio ryto. Tuo labiau, kad dar intensyvesnį eismą žadėjo ir pasibaigusios moksleivių atostogos. Bet blogiausi nuogąstavimai nepasitvirtino.

„Jau nuo paties ryto šioje sankryžoje reguliuojami šviesoforai. Jų ciklas pakeistas ir eismas normalizuojasi.

Situacija gerėja. Vakare taip pat bus žiūrima, kaip viskas vyksta. Įjungus šviesoforus nepatogumų vairuotojams buvo, bet viskas bus gerai“, – „Vakarų ekspresui“ pirmadienį sakė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

Kaip jau šiais technologijų laikais tapo įprasta, į kamščius patekę vairuotojai pyktį liejo socialiniuose tinkluose. Pasak Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos skyriaus viršininko Mindaugo Džermeikos, jokių didesnių nusiskundimų dėl eismo sutrikimų prie šios sankryžos negauta.

„Situaciją žinome. Šiuo metu sankryžos šviesoforai yra reguliuojami. Visada taip būna, kai jie įjungiami, ir užtrunka, kol randamas geriausias jų veikimo variantas. Stebėsime, kaip viskas bus ateityje.

Kai šioje sankryžoje buvo važiuojama žiedu, stebėjome, ar nebus didžiulių kamščių. Išėjo priešingai.

Buvo daug geresnis transporto pralaidumas, nei veikiant šviesoforams. Bet vykdant sankryžos rekonstrukcijos darbus yra suprojektuoti šviesoforai ir viską sprendžia šeimininkas – Klaipėdos miesto savivaldybė.

Viliamės, kad atsiradusi vadinamoji žalioji banga eismą sureguliuos. Šviesoforai veiks kaip viena sistema, tad tikimės tik paties geriausio“, – teigė M. Džermeika.

Paaiškėjo, kad ši sankryža suprojektuota 2018 metais ir pagal tuometinius transporto srautus yra labiau orientuota į pėsčiuosius, kad pastarieji saugiai galėtų ją įveikti.

„Per tuos beveik penkerius metus situacija labai pasikeitė, transporto srautas išaugo. Tai labai pasimatė vėl įjungus šviesoforus.

Teko skubiai viską keisti. Per savaitgalį sukurta nauja šviesoforų valdymo programa. Ji veikia nuo pirmadienio ryto. „Klaipėdos autobusų parko“ specialistai stebi situaciją ir ją analizuoja.

Jei sankryža bus nepakankamai pralaidi ir kimšis, bus atliekamos korekcijos, kol bus parinktas optimalus režimas„, – patikino „Klaipėdos autobusų parko“ Apšvietimo ir eismo valdymo skyriaus vedėjas Mindaugas Vasiliauskas.

Po to darbai bus pratęsti Pilies ir Daržų, Pilies ir Žvejų, Naujojoje Uosto ir Naujojo Sodo gatvių sankryžose, iki pat KLASCO. Juos tikimasi baigti per šio lapkričio mėnesį.

„Atramos jau sustatytos. Liko tik įrengti pačius šviesoforus ir įdiegti naujas jų valdymo programas. Po to situacija vėl bus stebima ir koreguojama. Tol, kol bus parengta optimaliausia žalioji banga, leisianti per visą Klaipėdos miestą pravažiuoti kuo mažiau kartų sustojant“, – sakė M. Vasiliauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.