Žiemą atsirūgo susiaurintos gatvės Vilniuje: kelinininkams – dar daugiau iššūkių

Rengdamiesi dirbti sostinės mero Remigijaus Šimašiaus iniciatyva susiaurintose gatvėse įmonės „Grinda“ kelininkai prieš mėnesį įsigijo du mažus sunkvežimius. Tačiau kai prireikė, jie nepasirodė.

Didlaukio gatvėje sekmadienį nepajėgusius įvažiuoti į kalną miesto autobusus kelininkai paliko likimo valiai.
Didlaukio gatvėje sekmadienį nepajėgusius įvažiuoti į kalną miesto autobusus kelininkai paliko likimo valiai.
Žiema kelininkams – pats darbymetis.<br>M.Patašiaus nuotr.
Žiema kelininkams – pats darbymetis.<br>M.Patašiaus nuotr.
Žiema kelininkams – pats darbymetis.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žiema kelininkams – pats darbymetis.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Dec 23, 2022, 6:25 AM

Smarkiai sningant miesto autobusai sekmadienio vakarą nepajėgė įvažiuoti į kalną Didlaukio gatvėje. Tačiau atvažiavęs gatvių valytuvas nieko doro nuveikti susiaurintoje gatvėje negalėjo.

Neįvažiavę į kalną miesto autobusai užblokavo vieną eismo juostą ir didžiuliam kelininkų sunkvežimiui aplenkti kliūtis liko per mažas tarpas.

Todėl sunkvežimis ties sankryža apsisuko ir nuvažiavo atgal, palikęs buksuojančius autobusus likimo valiai, nenuvalęs ir nepabarstęs gatvės.

Paklaustas apie šį atvejį „Grindos“ atstovas Egidijus Steponavičius sakė, kad, atsižvelgdama į besikeičiančius miesto poreikius, įmonė nuolat persvarsto žiemos darbų planus ir įsigyja naujos technikos, padedančios sklandžiau valyti gatves.

Šiemet bendrovė įsigijo 4 naujus sunkvežimius su barstymo įranga: du mažus sunkvežimius, pritaikytus dirbti siaurose gatvėse, ir du didesnio pravažumo sunkvežimius, leidžiančius lengviau dirbti sodų ir atokiau nuo miesto centro esančiose gatvėse.

Kodėl ši technika nepasirodė Didlaukio gatvėje, E.Steponavičius neatsakė.

Jis neturėjo informacijos ir kuriose kitose susiaurintų gatvių vietose buvo kilę problemų jas valant. Beje, Didlaukio gatvėje šiemet taip pat vykdyta pertvarka.

Paklaustas, kaip kelininkams sekasi valyti gatves, kurių kelkraščiuose įrengtos medžių apsaugos tvorelės ir nebelikę techninio šaligatvio, E.Steponavičius aiškino, kad tenka daug dėmesio skirti prevenciniams barstymams. Jie neleidžia ant gatvių važiuojamosios dalies susidaryti sunkiai įveikiamam suspausto sniego sluoksniui.

Įsigiję naujos technikos žiemą dirbti siauresnėse Senamiesčio, Žvėryno, Antakalnio ar Pilaitės gatvėse „Grindos“ atstovai džiaugėsi, sunkvežimius vadindami mažuliais.

1 tonos talpos druskos barstytuvai „Rasco“ yra su autonominiu varikliu, kuris nepriklausomas nuo automobilio hidraulinės sistemos.

Tokio automobilio priekyje montuojamas sniego valytuvas, kuris veikia nuo automobilio elektrinės sistemos.

Beje, šio valytuvo darbo pozicijos yra net penkios, jis per vidurį lankstosi.

Toks valytuvas gali valyti sniegą į abi puses, jį stumti, prasimušti kelią snieguotoje teritorijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.