Gatvės ženklinimo linijos nesulaukė net pavasario: specialistai paaiškino, kodėl taip atsitinka

Praėjusių metų rudenį ties A.Baranausko gatvės ir Radvilėnų plento sankirta nudažytos baltos linijos nesulaukė net pavasario. Darbus vykdžiusios bendrovės atstovai šioje vietoje pastebėjo keistą reiškinį.

Baltos linijos A.Baranausko gatvėje turėtų žymėti viešojo transporto stotelę, tačiau ženklinimo beveik nebeliko.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Baltos linijos A.Baranausko gatvėje turėtų žymėti viešojo transporto stotelę, tačiau ženklinimo beveik nebeliko.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Gatvėms ženklinti naudojama cheminė medžiaga, užbėrus druskos vyksta cheminė reakcija ir medžiaga ardoma.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Gatvėms ženklinti naudojama cheminė medžiaga, užbėrus druskos vyksta cheminė reakcija ir medžiaga ardoma.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 18, 2023, 8:49 AM

Baltos linijos šioje vietoje turėtų žymėti viešojo transporto stotelę, tačiau ženklinimo beveik nebeliko.

„Tikėtina, kad dėl netinkamų darbams oro sąlygų atliktas ženklinimas neatlaikė darbinių apkrovų – druskos ir gatvių valymo“, – kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo reguliavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Pasak jo, bet kokiu atveju šiems darbams dar galioja garantija ir ženklinimas bus atnaujintas, kai tik nusistovės palankūs orai.

A.Baranausko gatvės, Vydūno alėjos ir Radvilėnų plento transporto mazgą rekonstruoja bendrovė „Kauno tiltai“. Prasidėjus šalčiams darbus teko laikinai stabdyti.

Gatvių ženklinimas buvo patikėtas įmonei „Baltuvos projektai“.

Pasak bendrovės direktoriaus Lino Vasiljevo, gatvių ženklinimą tiesiogiai veikia sniego valymo technika, mat ženklinimui naudojamas polimeras iškilęs per 3–6 milimetrus virš gatvės dangos.

Gatvėms ženklinti naudojama cheminė medžiaga, užbėrus druskos vyksta cheminė reakcija ir medžiaga ardoma.

Ant gatvių taip pat pilamas druskos ir smėlio mišinys. Automobilių padangos nuolat trina šį mišinį ir taip pat naikina ženklinimo linijas.

„Būdami tokioje klimatinėje zonoje poveikio neišvengsime“, – įsitikinęs L.Vasiljevas ir pridūrė, kad mieste linijos nusitrina greičiau negu užmiesčio keliuose.

Bendrovės „Baltuvos projektai“ specialistai stebėjo situaciją A.Baranausko gatvės ir Radvilėnų plento sankirtoje, kurioje iš esmės keičiama eismo tvarka.

Įmonės darbuotojai suskaičiavo, kad net 90 proc. iš abiejų pusių į A.Baranausko gatvę sukančių vairuotojų kairės arba dešinės pusės ratais užvažiuoja ant ženklinimo linijų. Visiškai nenuostabu, kad jos greitai nusitrynė.

Galbūt tokiu atveju reikėjo stotelę ženklinti kitoje vietoje?

Pasak L.Vasiljevo, įmonės darbuotojai atlieka tokią užduotį, kokią pateikia užsakovas. Vis dėlto tikėtina, kad įvertinus pastabas ženklinimas šioje vietoje gali būti pakeistas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.