Gabenantieji reaktorių tvirtina – antrosios nakties tikslą pasiekė, bet kelyje teko trumpam sustoti: paaiškino, kas nutiko

Antroji naktis gabenant „Orlen Lietuva“ reaktorių praėjo beveik sklandžiai, Žiobriai pasiekti net anksčiau nei planuota, nors ir teko kelyje vieną kartą stabtelti dėl stipraus vėjo ir lietaus.

Prasidėjo didžiausio krovinio šalies istorijoje kelionė.<br>A.Kubaičio nuotr.
Prasidėjo didžiausio krovinio šalies istorijoje kelionė.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Tokio dydžio krovinys Lietuvos uoste dar nebuvo kraunamas ir nebuvo vežamas jos keliais.<br>A.Kubaičio nuotr.
Prasidėjo didžiausio krovinio šalies istorijoje kelionė.<br>A.Kubaičio nuotr.
Prasidėjo didžiausio krovinio šalies istorijoje kelionė.<br>A.Kubaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

Aug 7, 2023, 12:51 PM, atnaujinta Aug 7, 2023, 12:56 PM

Vėlų sekmadienio vakarą intensyviausi audros debesys pradėjo slinkti per pietvakarinius ir vakarinius šalies rajonus. LHMT duomenimis, audras lydėjo intensyvios perkūnijos, smarkios liūtys, stambi kruša bei škvalas.

Anot „Orlen Lietuvos“ atstovės spaudai Kristinos Gendvilės, lietus išbaidė tik vietos gyventojus, smalsuolius, fotografavusius ir sekusius krovinio gabenimą, tačiau transportavimo planų stipriai nesugriovė.

„Antrosios atkarpos kelionę ir pati stebėjau iki 1:00 val. nakties. Tuo metu viskas vyko pagal planą.

Pirmadienį projekto vadovai patikslino, kad ir likusi kelionė vyko sklandžiai, nors dėl audros vienoje vietoje teko sustoti. Pylė ne tik stiprus lietus, bet ir pakilo stiprus vėjas, todėl teko šiek tiek palaukti, kol audra sumažės. Kai nurimo, jie toliau nuvažiavo“, – portalui lrytas.lt komentavo K.Gendvilė.

Sekmadienio vakarą krovinys iš Klaipėdos, netoli Tilžės turgaus, pajudėjo 22 val. ir Žiobrius pasiekė 4:45 val., nors planuota tikslą pasiekti 7:59 val. Tad kelionė truko net trumpiau, nei buvo planuota iš anksto.

Ji taip pat paminėjo, kad „Orlen Lietuva“ ir „Mammoet“ projekto vadovai visą gabenimo procesą stebi patys savo akimis, būdami šalia.

„Yra ir daugiau komandų vadovų, visą gabenimą stebi ir lydi apsauga, daugiau žmonių. Jie eina pėstute, stebi, kaip viskas sekasi. Pavyzdžiui, vakar privažiavo vandens vamzdynus, kurie buvo po žeme, toje vietoje iš karto statė specialius tiltelius. Būtina stebėti, kad viskas vyktų sklandžiai“, – teigė K.Gendvilė.

Pirmadienį krovinys iš Žiobrių turėtų pajudėti 19 val. ir Jokūbavą pasiekti 0:22 val.

„Orlen Lietuva“ reaktorių tarptautinė logistikos bendrovė „Mammoet“ transportuoja ant 88 ašinių linijų modulinių priekabų. Transporto priemonės su kroviniu ilgis siekia 93 metrus, aukštis – 10,5 metro, o plotis – 6,5 metro.

Krovinys daugiausia vežamas naktimis, judama 3 km/val. greičiu.

Prognozuota, kad 145 km ilgio kelionė nuo Klaipėdos jūrų uosto iki Mažeikių naftos produktų perdirbimo gamyklos užtruks iki rugpjūčio 18 d.

Vairuotojai turėtų išlikti atidūs, mat yra įvestų eismo ribojimų.

Žaliavos likučio konversijos įrenginys, kuriame naudojamas šis reaktorius, yra skirtas sunkiųjų naftos frakcijų arba naftos likučio perdirbimui.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.