Keisti sprendimai Vilniuje: medį paliko vidury pėsčiųjų perėjos, žiede neįsitenka autobusai

Ne paslaptis, kad diskusijos apie medžių saugojimą yra itin dažnos ir vilniečiai visada stengiasi atkreipti dėmesį į abejotinus medžių kirtimų atvejus. Vis dėlto šįkart situacija pasisuko 180 laipsnių kampu ir miesto savivaldybė nusprendė išsaugoti daugiametį medį bei priėmė neeilinį sprendimą – medį palikti pėsčiųjų perėjos vidury. Kai kuriems gyventojams toks sprendimas nelabai patiko.

Naujojoje žiedinėje sankryžoje kuriozai: negali įvažiuoti autobusai, auga vidury tako palikti medžiai.<br>lrytas.lt koliažas.
Naujojoje žiedinėje sankryžoje kuriozai: negali įvažiuoti autobusai, auga vidury tako palikti medžiai.<br>lrytas.lt koliažas.
Miesto savivaldybė nusprendė išsaugoti daugiametį medį bei priėmė neeilinį sprendimą – medį palikti pėsčiųjų perėjos vidury.<br>Benas B./ „Made in Vilnius“ nuotr.
Miesto savivaldybė nusprendė išsaugoti daugiametį medį bei priėmė neeilinį sprendimą – medį palikti pėsčiųjų perėjos vidury.<br>Benas B./ „Made in Vilnius“ nuotr.
Neseniai gyventojai užfiksavo, kad naujoje Smalinės ir Vydūno g. žiedinėje sankryžoje Pilaitėje autobusas negalėjo į ją įsukti.<br>„Made in Vilnius“ nuotr.
Neseniai gyventojai užfiksavo, kad naujoje Smalinės ir Vydūno g. žiedinėje sankryžoje Pilaitėje autobusas negalėjo į ją įsukti.<br>„Made in Vilnius“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Aneta Kurowska

Aug 24, 2023, 10:23 AM

Tokias diskusijas galima buvo pamatyti viešojoje erdvėje. Gyventojai suabejojo, ar vidury pėsčiųjų perėjos paliktas medis iš tiesų netrukdo pėsčiųjų saugumui. Šį klausimą pakomentavo Vilniaus miesto savivaldybė.

„Derinant žiedinės sankryžos sprendinius buvo siekiama išsaugoti priešais perėją esantį medį. Kiti variantai, pavyzdžiui, perėjos įrengimas dešiniau ar įstrižai, buvo atmesti, nes tokiu atveju nebūtų išlaikomi teisės aktuose numatyti reikalavimai arba kiltų pavojus pažeisti medžių šaknis“, – pasakė Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su spauda atstovas.

Specialistai paaiškino, kad buvo įvertintas pėsčiųjų saugumas ir paliktas praėjimas yra 1,5 metro skersmens, o tai atitinka Statybos techninio reglamento reikalavimus. Sankryžos įrengimo metu buvo atsižvelgta ir į neregiųjų vedimo sistemos įrengimo korekcijas. Ši sistema pakoreguota tokiu būdu, kad nekiltų pavojaus neregių ir silpnaregių saugumui.

Neseniai gyventojai užfiksavo, kad naujoje Smalinės ir Vydūno g. žiedinėje sankryžoje Pilaitėje autobusas negalėjo į ją įsukti. Pasirodo, jog čia kaltas ne projektas. Kaip paaiškino savivaldybė, vidinė žiedo dalis įrengta su trinkelių danga, ant kurios manevro metu transporto priemonės gali užvažiuoti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.