Vilniuje gatvės dėl spūsčių tampa kone neišvažiuojamos, negelbsti ir viešasis transportas

Pirmosiomis rudens savaitėmis per rytinį piką kai kurios gatvės dėl spūsčių tampa kone neišvažiuojamos, o alternatyva turintis tapti viešasis transportas ėmė beviltiškai vėluoti, nes trūksta vairuotojų.

Šis ruduo parodė, kad viešasis transportas mieste nėra išsigelbėjimas.
Šis ruduo parodė, kad viešasis transportas mieste nėra išsigelbėjimas.
Šis ruduo parodė, kad viešasis transportas mieste nėra išsigelbėjimas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šis ruduo parodė, kad viešasis transportas mieste nėra išsigelbėjimas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šis ruduo parodė, kad viešasis transportas mieste nėra išsigelbėjimas.<br>V.Skaraičio nuotr.
Šis ruduo parodė, kad viešasis transportas mieste nėra išsigelbėjimas.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Sep 21, 2023, 8:22 AM

Pilaitėje gyvenanti vilnietė ankstų antradienio rytą jai reikalingo autobuso laukė daugiau nei valandą.

Anot jos, gyventojai kasdien susiduria su dideliais nepatogumais, mat nebegalioja nuolatiniai viešojo transporto tvarkaraščiai – kiekvieną rytą apie 6–7 val. į internetą įkeliami pakeisti tvarkaraščiai.

Dėl vairuotojų trūkumo autobusai turėtų kursuoti kas 20–30 minučių, tačiau jų tenka laukti gerokai ilgiau.

„Nuolatos apkarpomi 4G, 7, 13, 20, 43, 51, 55 maršrutų tvarkaraščiai. Paliekami didžiuliai tarpai, kartais siekiantys daugiau nei valandą.

Galiausiai antradienį kantrybės taurę perpildė reisų nuėmimas – pavyzdžiui, 4G autobusas, kuris yra pagrindinis sistemos maršrutas, pagrindinė Pilaitės rajono susisiekimo priemonė, rytinio piko metu nuo 7 val. 50 min. iki 8 val. 35 min. apskritai nevažiavo.

55 maršruto keleiviai autobuso per piką turėjo laukti 1,5 valandos, 43 autobuso (Justiniškių) keleiviai laukė 50 min., o 26 autobuso tarpai siekė net 2 valandas“, – teigė viešojo transporto darbu nepatenkinta vilnietė. Visus išvardintus maršrutus aptarnauja privatus vežėjas „Transrevis“.

Viešasis transportas tokiais atvejais turėtų užtikrinti vairuotojų, kurie pavaduotų ekstra situacijomis, rezervą. Privatus vežėjas nevykdo savo įsipareigojimų, todėl tvarkaraščiuose atsiranda skylių, o tai sukelia didelių nepatogumų keleiviams.

Be to, apie tvarkaraščių pakeitimus bendrovė turėtų pranešti likus ne mažiau nei 3 dienoms iki šių pakeitimų įsigaliojimo. Šių įsipareigojimų bendrovė taip pat nepaiso.

Šiemet Vilniaus taryba žadėjo, kad dar daugiau maršrutų bus perduota privatiems vežėjams. Tačiau dabartinė praktika rodo, kad toks sprendimas nebūtinai gera išeitis, nes privatūs vežėjai nesugeba užtikrinti sklandaus darbo.

Šiuo metu „Transrevis“ aptarnauja 23 paprastų autobusų maršrutus ir greitąjį maršrutą 4G.

Dabar gyventojams nebeužtenka vienąkart įsidėmėti, kada jų autobusas pajudės iš stotelės, kad spėtų į darbus ar mokymo įstaigas, – tvarkaraščius tenka tikrinti kasdien, tačiau ir tai nereiškia, kad autobusas atvažiuos.

Įmonė „Susisiekimo paslaugos“ šios situacijos pakomentuoti nesugebėjo. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.