Išvydę klojamas trinkeles vietos gyventojai suabejojo, ar jos nesutrūkinės, mat ši Laisvės alėjos dalis skirta transporto priemonėms važinėti.
Tokių nutikimų nemažai būta kitose Laisvės alėjos vietose, nors ten transporto priemonės važiuoja labai retai.
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis paaiškino, kad Laisvės alėjos rekonstravimo projektiniuose pasiūlymuose buvo numatyta važiuojamoji dalis iš granitinių trinkelių. Pagal projektinius pasiūlymus parengtas ir techninis projektas.
„Važiuojamojoje dalyje klojamos 12 centimetrų storio granito trinkelės, tinkamos važiuojamajai dangai įrengti“, – tikino A.Pakalniškis.
Nors Laisvės alėja rekonstruojama jau dešimtmetį, iki pabaigos liko visai nedaug – atnaujinama paskutinė jos atkarpa.
Kauniečiai prisimena, kad Nepriklausomybės aikštės prieigose buvo pritvirtinta lentelė, kurioje parašyta, kad darbus numatyta baigti iki 2024-ųjų pabaigos. Nors jau 2025-ieji, pabaigtuvių dar teks palaukti.
A.Pakalniškis paaiškino, kad darbai užsitęsė dėl sudėtingos požeminių (šilumos, vandens, nuotekų) tinklų rekonstrukcijos. Be to, vykstant darbams rasta riedulių danga važiuojamojoje dalyje.
Miesto valdžia viliasi, kad darbai bus baigti iki rudens, – jeigu viskas klostysis pagal planą.
„Visada stengiamės viską sutvarkyti kaip įmanoma greičiau, bet ne viskas priklauso tik nuo mūsų – kartais reikia sulaukti ir palankių oro sąlygų“, – svarstė A.Pakalniškis.