Įrengiant viaduką buvo atnaujinta asfalto danga, įrengti nauji atitvarai ir apsauginiai tinklai, skirti apsaugoti būsimą infrastruktūrą nuo viaduko ant greitojo geležinkelio galinčių pakliūti objektų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Viadukas – centrinė šių gyvenviečių arterija pakliūti į Jonavą ar Jonavos–Kėdainių kelią. Tai, kad nebus vieno lygio susikirtimo – pervažos – ženkliai pagerins saugą, taip planuojama visa „Rail Baltica“ linija. Šis viadukas yra vienas iš daugelio „Rail Baltica“ projekto žingsnių, kurių imamės siekdami užtikrinti, kad mūsų infrastruktūra atitiktų aukščiausius susisiekimo, saugos, efektyvumo ir tvarumo standartus“, – kalbėjo LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Statybų darbai vyko daugiau nei vienerius metus, juos vykdė rangovai „Fegda“ ir „Tilsta“. Artimiausiu metu, rangovui išardžius laikiną apylanką, paspartės tolesnis sankasos darbų vykdymas.
„Mūsų statomame ruože Šveicarija–Žeimiai tai – jau antrasis atidarytas automobilių viadukas – svarbus postūmis projekto eigai ir reikšmingas įvykis vietos eismo dalyviams“, – sakė „Fegda“ generalinis direktorius Jonas Jablonskis.
Viadukas bus perduotas „Via Lietuva“. Pernai eismui atidarytas kelias 1516, planuojama atidaryti dar vieną statinį – automobilių tunelį. Šiemet šiame ruože bus taip pat tiesiama 8,8 km bėgių.