Lietuvių viltis – D. Matijošaitis, V. Švedas sulaužė automobilį

Šeštadienį jau po vidurnakčio Lenkijoje baigėsi trečioji Pasaulio ralio čempionato (WRC) septintojo etapo diena.

S.Ogieras septintajame WRC etape atrodo nesustabdomas.<br>AFP/Scanpix nuotr.
S.Ogieras septintajame WRC etape atrodo nesustabdomas.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 29, 2014, 2:29 AM, atnaujinta Feb 12, 2018, 9:58 AM

Pati ilgiausia ir sunkiausia, net iš 10 greičio ruožų sudaryta diena buvo labai sunki lietuviams.

Vytautas Švedas iki pat 18-ojo greičio ruožo važiavo puikiai ir buvo pakilęs net iki 23 vietos, tačiau 19-ame, priešpaskutiniame greičio ruože jis atsitrenkė į puriame žvyre pasislėpusį akmenį ir išlaužė galinį ratą.

Paskutiniame šiandienos greičio ruože V.Švedas nestartavo ir savo socialinio tinko „Facebook“ paskyroje pranešė, kad „jaunųjų technikų būrelis šiandien jau sudeda ginklus“, bet oficialus pasitraukimas iš varžybų kol kas neužregistruotas.

Bendroje įskaitoje jis nusmuko į 37 vietą.

Dainiui Matijošaičiui diena buvo gerokai sėkmingesnė. Vis greitėjantis lietuvis paskutinime šios dienos, 20 greičio ruože užėmė 21 vietą ir bendrojoje įskaitoje pakilo iki 24 pozicijos.

Jonas Pipiras taip pat važiuoja stabiliu greičiu ir, išvengęs gedimų bei avarijų, kyla pozicijomis aukštyn. 20-tame greičio ruože jis buvo lėčiausias iš visų trasą įveikusių sportininkų, bet važiavimas be klaidų jam uždirbo 42 vietą bendroje įskaitoje tarp 56 tebedalyvaujančių sportininkų.

S.Ogieras išlaikė trapią persvarą

Sebastienas Ogieras ir Julienas Ingrassia atlaikė konkurentų spaudimą ir liko ralio lyderiais po trečios dienos.

Prancūzų duetas jau įveikė 20 iš 24 „Lotos 71st Rally Poland“ etapų ir galutinėje įskaitoje susikrovė 1min. 01,8 sek. pranašumą.

Rytiniuose šeštadienio greičio ruožuose Andreasas Mikkelsenas lėkė taip greitai, kaip tik galėjo, tačiau dienos pabaigoje, po stabdžių gedimo, norvegas neprilygo pasaulio čempionui. Dieną A.Mikkelsenas baigė antroje pozicijoje.

„Esu tikras, kad rytoj visi važiuos dar greičiau. Aš dabar privalau nedaryti klaidų ir sėkmingai finišuoti“, – sakė S.Ogieras.

Iš kovos pasitraukus Madsui Ostbergui dėl prizinių vietų į kovą įsitraukė „Hyundai“ atstovai Therry Neuville'is ir Juha Hanninenas bei su „Ford“ automobiliu važiuojantis Mikko Hirvonenas.

Dienos pabaigoje galutinėje įskaitoje į trečiąją poziciją pakilo T.Neuville'is. 5-tas liko J.Hanninenas.

Jari-Matti Latvala po pakabos gedimo turėjo vėl kopti į viršų. Dieną jis baigė 6-toje pozicijoje. Haydonas Paddonas atvažiavo 7-tas, H.Solbergas – 8-tas, Krisas Meeke – 9-tas.

Dešimtuką užbaigė čekas Martinas Prokopas.

WRC2 kategorijoje estas Ottas Tanakas padidino savo pranašumą prieš Jarį Ketomaą iki 1min. 29,1 sek. Trečias atvažiavo Saudo Arabijos pilotas Yazeedas Al-Rajhi.

JWRC kategorijoje prancūzas Stephane'as Lebebvre, važiuojantis su „Citroen DS3 R3T“, dar labiau atsiplėšė nuo rumuno Simone'o Tempestinio.

Trečioji ralio diena: eiga

Trečioji Pasaulio ralio čempionato etapo diena, vykusi tik Lenkijoje, prasidėjo dar viena įspūdinga dvikova tarp S.Ogiero ir A.Mikkelseno, kurią 0,4sek. skirtumu laimėjo norvegas.

Trečias atvažiavo M.Ostbergas, o ketvirtas, vis geriau pradedantis jaustis, J.M.Latvala. Šeštadienį lenktynininkai turėjo įveikti net 10 greičio ruožų.

WRC2 kategorijoje ir toliau pirmas estas O.Tanakas, kuris gavo iš komandos nurodymus išlaikyti lyderio rolę, tačiau per daug nerizikuoti. Savo pranašumą prie J.Ketomaa jis padidino iki 18,3sek.

Antrame greičio ruože į priekį išsiveržė norvegas M.Ostbergas. S.Ogieras aukščiausią greitį pasiekė važiuodamas 6-ta pavara, o A.Mikkelsenas jau ruožo pradžioje padarė klaidą ir negalėjo įjungti atbulinės eigos pavaros.

Į 13-tą „Babki“ greičio ruožą S.Ogieras išvažiavo turėdamas 10,1sek. pranašumą prieš M.Ostbergą, kuris bendroje įskaitoje 9,7sek. atsilieka nuo A.Mikkelseno.

WRC2 kategorijoje O.Tanakas padidino savo pranašumą iki 22,3sek. JWRC kategorijoje S.Lefebrve savo persvarą prieš Alastaira Fisherį padidino iki 41,4sek.

„Babki“ greičio ruožas prasidėjo nesėkmingai vietiniam lenkų lenktynininkui K.Holowczycui, kuris apsivertė su „Fiesta“.

Ruože ir vėl greičiausias buvo prancūzas S.Ogieras, kuris savo pranašumą nuo A.Mikkelseno padidino iki 14,2 sek.

A.Mikkelsenas taip pat buvo nubaustas 5 tūkst. eurų bauda, nes trumpino maršrutą antrame greičio ruože. Jei situacija pasikartos – sportininkas gali būti pašalintas visam sezonui. M.Ostbergas įsitvirtino trečioje pozicijoje.

Ketvirtas dienos 35,17km greičio ruožas buvo išties dramatiškas daugeliui sportininkų. Pirmiausiai E.Evansas nulėkė nuo kelio netoli finišo ir sulaužė automobilio pakabą. R.Kubica, matydamas situaciją, prarado koncentraciją ir pramušė ratą.

K.Meeke pradūrė padangą ir jį aplenkė suomis J.M.Latvala, kuriam ruožas taip pat nebuvo labai sėkmingas.

Lenktynininkas kliudė didžiulį akmenį, kuris apgadino pakabą ir pramušė variklio apsaugoje skylę. K.Meeke iš 5-tos vietos nukrito į 11-tą bendroje įskaitoje. J.M.Latvala susidūrė su iššūkiu susitvarkyti automobilį iki 77 km kelionės į 15-tą greičio ruožą.

M.Ostbergas taip pat buvo priverstas sustoti netoli finišo, kai kliudė akmenį ir apvertė savo „Citroen“.

S.Ogieras prarado nemažai laiko dėl norvegui nutikusio incidento, tačiau išliko lyderiu su 16,7 sek. pranašumu.

Po 15-to greičio ruožo „Volkswagen“ duetas ėmė dominuoti. S.Ogieras prieš komandos draugą iš Norvegijos savo pranašumą padidino iki 19 sek., o A.Mikkelsenas nuo trečioje pozicijoje esančio J.Hannineno atsiplėšė 1min. 33sek.

Suomiui J.Latvalai užteko laiko, kad apsitvarkytų automobilį ir galėtų sugrįžti į serviso zoną Mikolaikose, tačiau ruože jis prarado apie pusę minutės ir iš trečiosios vietos nukrito į septintąją. T.Neuville'is pakilo į – 4-tą, J.Hirvonenas – 5-tą, o R.Kubica – 6-tą pozicijas.

16-tame greičio ruože J.Hirvonenas sumažino savo atsilikimą nuo T.Neuville'io viena sekunde. K.Meeke priartėjo prie 10-toje vietoje esančio čeko M.Prokopo. WRC2 kategorijoje M.Kanguras po 800 metrų pametė ratą ir į trečiąją poziciją užleido Y.Al-Rajhi.

17-tame greičio ruože greičiausias buvo T.Neuville'is ir sumažino savo atsilikimą nuo J.Hannineno iki 4,6 sek. S.Ogieras ir J.M.Latvala greičio ruožą baigė tokiu pačiu rezultatu antroje ir trečioje pozicijose. WRC2 kategorijoje O.Tanako persvara prieš J.Ketomaą išaugo iki 1min. 13,7 sek.

J.M.Latvala buvo greičiausias 18-tame greičio ruože. Puikus rezultatas leido suomiui priartėti prie J.Hirvoneno. S.Ogieras savo persvarą prieš A.Mikkelseną padidino iki 26sek. Į trečiąją poziciją užkopė T.Neuville'is.

Specialiame 19-tame „Goldap“ greičio ruože antrą kartą iš eilės ir vėl greičiausias buvo suomis J.M.Latvala, kuris nuo 5-oje pozicijoje esančio M.Hannineno atsiliko tik 1,5 sek. Stabdžių dingimas A.Mikkelsenui kainavo brangiai ir S.Ogieras padidino persvarą iki 59,7 sek.

Dieną užbaigė 2,5km ilgio „super special“ Mikolaikų arenos greičio ruožas, kuriame triumfavo S.Ogieras ir savo persvarą padidino virš minutės.

Sekmadienį sportininkų laukia paskutiniai keturi greičio ruožai.

Komandos dieną pradės nuo 14,54 km ilgio „Milki“ greičio ruožo, vėliau įveiks 17,24 km „Kruklanki“ greičio ruožą, po kurio paskutiniam kartui sugrįš į įspūdingą Mikolaikų areną.

Galiausiai geriausi pasaulio ralio meistrai istorinį Lietuvos ir Lenkijos etapą užbaigs 14,19 km Baranovo greičio ruožu.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.