Ar vilniečiai pasimokė iš Jono Radzevičiaus avarijos? Atrodo, ne

Prieš savaitę Vilnių sukrėtė tragedija, kai pačiame sostinės centre garsus televizijos laidų vedėjas Jonas Radzevičius šeimyniniu automobiliu "Opel Zafira" partrenkė ir mirtinai sužalojo vyrą.

Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas, Ilona Staškutė

Jul 12, 2014, 2:58 PM, atnaujinta Feb 12, 2018, 12:51 AM

Kol kas vis dar neaiškios dauguma G.Baravyko ir Upės gatvių sankryžoje įvykusios avarijos aplinkybių - nežinoma kokiu greičiu jis važiavo, bei kaip per gatvę ėjo pėsčiasis.

Tačiau iš karto po nelaimės portalas lrytas.lt atkreipė dėmesį į šioje sankryžoje esančią itin pavojingą vietą - pėsčiųjų perėją primenantį dviračių taką.

Per jį pėstiesiems eiti draudžiama, bet dažnai žmonės vis tiek atsipalaidavę žingsniuoja per jį lyg per pėsčiųjų perėją. Net po to, kai baisi tragedija atkreipė dėmesį į šią problemą, gyventojai nepasimokė ir vis tiek žengia į judrią gatvę, jausdamiesi itin saugūs be jokio pagrindo.

Ar galėjo pėsčiąjį, kurį prieš savaitę partrenkė ir mirtinai sužalojo laidų vedėjo Jono Radzevičiaus automobilis, suklaidinti dviračių tako žymėjimas?

Tragiška avarija Upės gatvėje tyrėjams užminė mįslių. Šie dviračių takų ant važiuojamosios dalies žymėjimai ir anksčiau iš vairuotojų buvo sulaukę anaiptol ne pagyrų. Jų yra ne tik Upės gatvėje, rašo dienraščio „Lietuvos rytas" priedas „Sostinė".

Kelių patrulių kuopos vadas Audrius Šeškevičius patvirtino, kad šie dviračių takų žymėjimai nesuteikia jokios pirmenybės. Jie tik įspėja vairuotojus, kad šioje vietoje gatvę gali kirsti dviratininkai.

Beje, ir šiose vietose dviračius per gatvę jie privalo vestis, o ne važiuoti.

A.Šeškevičius sakė, kad šiuos gatves kertančius dviračių takus žymi savivaldybė, kelių policija į tai nesikiša. Todėl jis nenorėjo vertinti, ar tokios vietos nesukelia papildomų pavojų.

Bet savivaldybė sulaukia vairuotojų skundų. Vilnietis Mantas Bielinis prieš kelias dienas apie tai informavo ir miesto merą Artūrą Zuoką.

„Nežinau, kur kreiptis, todėl informuosiu jus.

Žvėryne esančios pervažiavimo dviračiu per gatvę vietos pėstiesiems atrodo kaip perėjos, jos nėra pažymėtos jokiais ženklais, tiktai kelio žymėjimais skersai gatvę“, – sakė vilnietis.

Anot jo, labai dažnai spūsčių metu pėstieji mėgina gatvę kirsti tais dviračių takais.

Jie eina kaip pėsčiųjų perėja, įsitikinę, kad automobiliai privalo sustoti ir juos praleisti.

„Norėčiau, kad ši problema būtų išspręsta, nes kai žmonės kerta gatvę tam neskirtose vietose, jiems nėra saugu, o vairuotojams tenka sustoti ir gaišti laiką“, – tvirtino M.Bielinis.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.